Tehnika
C5 X ar dīzeļdzinēju nebūs pieejams, taču tā vietā tiek piedāvātas divas benzīnmotora modifikācijas un spraudņa (plug-in) hibrīda versija. PureTech benzīna klāstā ir 1,2 litru trīscilindru agregāts, kas attīsta 130 ZS un 230 Nm griezes momentu, kā arī četru cilindru 1,6 l ar 180 ZS un 250 Nm.
Ņemot vērā globālās tendences uz klimata neitralitāti, lielāku uzmanību izpelnījies plug-in hibrīds. Tas izmanto to pašu 1,6 litru motoru, kas apvienots ar 110 ZS elektromotoru. Sistēmas kopējā jauda sasniedz 225 zirgspēkus. 12,4 kWh akumulators ļaus veikt līdz 55 km bezizmešu režīmā un divu stundu laikā tiks pilnībā uzlādēts no 7kW jaudīgas uzlādes stacijas.
Līdzīgs hibrīda sistēmas risinājums izmantots arī jaunās paaudzes Peugeot 308. Pāreja no elektromotora uz iekšdedzes dzinēju (un otrādi) nav jūtama, un sasaiste ar 8AT izrādījusies veiksmīga, atšķirīgajām komponentēm darbojoties kā vienam veselumam.
Visas versijas sajūgtas ar astoņpakāpju automātisko transmisiju, taču pilnpiedziņa un pilnībā elektriskā versija šim modelim nav paredzēta. Tas gluži vienkārši vēl vairāk sadārdzinātu C5 X cenu.
Apskata turpinājums: