Brauciens
Salīdzinot ar priekšteci, jaunais Captur uz ceļa jūtas pārliecinošāk. Iepriekšējais modelis satraukti reaģēja uz ceļa nelīdzenumiem un bedrēm, turpretim šeit balstiekārta bedres prot uztvert mierīgāk, kopējo braucienu padarot harmoniskāku. Gaitas ziņā franču krosovers nebūs tik sportisks kā Seat Arona, vairāk koncentrējoties uz gaitas komfortu.
Garāka auguma braucēji varētu vēlēties vēl zemāku sēdekļa pozīciju, jo starp atpakaļskata spoguli un 9,3 collu ekrānu brīvā telpa kļuvusi mazāka nekā iepriekš, ierobežojot ceļa pārskatāmību.
Ar pārāk lielu šiku Renault nav aizrāvušies. Ņemot vērā to, ka šajā segmentā izmaksu faktors ir svarīgs aspekts, zemāku ekspluatācijas izdevumu saglabāšanai izmantoti vienkārši, bet ne mazāk efektīgi risinājumi, piemēram, aizmugures asij uzstādītas trumuļu bremzes.
Vai Captur piemērots arī garākam braucienam? Priekšā sēdošie šeit jutīsies ērti. Sēdekļu pamatne jaunajā modelī ir par 15 mm garāka, nodrošinot labāku kāju atbalstu. Arī atstatums starp sēdekļiem neliks saskarties ar sānos sēdošā pleciem. Aizmugurē būs vieta diviem pieaugušajiem. Neraugoties uz slīpo jumta līniju, aizmugurē sēdošo komforts nav cietis.
Testa turpinājums: