Interjers
Clio aizsākto interjera dizaina revolūciju turpina arī Captur. Hečbekā izmantotais Smart Cockpit koncepts gājis vēl solīti tālāk, izmantojot kvalitatīvākus materiālus un uzsvaru liekot uz viduskonsoli. Gluži kā burvju māksliniekiem spoguļu izrādē, Renault dizaineriem izdevies radīt telpu starp ātrumpārslēgu un viduskonsoles pamatni. Jā, zem pārslēga neatrodas transmisija, kā to esam iedomājušies, bet gan telefona uzlādes punkts.
Arī pārslēga dizains kļuvis elegantāks, nedaudz pat atsaucot atmiņā Audi e-tron. Renault šādu interjera risinājumu sauc par lidojošo viduskonsoli. Frančiem šāda lidošana, acīmredzot ir tuva – vēl nesen Citroen norādīja, ka C4 Cactus modeļa balstiekārta sniedz lidojošā paklāja sajūtu.
Citi lasa
Captur paneļa augšdaļā gozējas vertikāls planšetes tipa 9,3 collu ekrāns, kļūstot par lielāko displeju savā klasē. Uz vadītāja pusi vērstā ekrāna vizuālais noformējums un izšķirstspēja rada labu iespaidu. Lai arī sistēmas darbība brauciena laikā nešķiet tik intuitīva un atsaucīga kā dažos konkurentos un skaļuma regulēšanai trūkst rullītis vai kāds atsevišķs slēdzis, jaunā Easy Link tehnoloģija ir būtisks uzlabojums, salīdzinot ar priekšgājēju. Tāpat sistēmai pieejams arī Android Auto un Apple CarPlay atbalsts.
Salonā netrūkst arī citu jaunievedumu – jauna dizaina stūre, bezrāmja spogulis un digitālais instrumentu panelis, kas atkarībā no komplektācijas ietver 7 līdz 10,2 collu digitālo ekrānu. Papildus svarīgākajiem brauciena datiem, šeit iespējams pārlūkot arī navigāciju. Captur salonā netrūkst dažādu gaismiņu. Atmosfēras radīšanai izvietotas izgaismotas līnijas gan ap ātrumpārslēgu, gan uz apdares paneļiem.
Testa turpinājums: