Abonē SANTA+ un saņem astrologa prognozi savam nākamajam gadam! Akcija līdz 31. decembrim
ABONĒT!
  • Testējam ārzemēs — Nissan Juke

    Auto testi
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    1. aprīlis, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    4/5Tehnika

    Tehnika

    Vēl viena moderno spēkratu iezīme – pat būdams liels, tam var būt mazs dzinējs. Sekojot tā sauktajai downsizing tendencei, arī Juke ieguvis mazlitrāžas benzīna turbomotorīti. No Micra hečbeka aizgūtais 1,0 litra trīscilindru agregāts sparīgi un rotaļīgi mūs vizina augšup un lejup pa Baleāru jūras piekrastes serpentīniem. Arī paaugstinātā virsbūve visai paklausīgi cenšas noturēt stabilu kursu, paklausīgi sekojot mūsu roku kustībām ar stūri. Pašapziņas celšanai iespējams aktivizēt arī sporta režīmu un manuāli pārslēgt ātrumus ar aiz stūres novietotajām lāpstiņām, taču dzinēja tehniskie parametri visai skaidri liek mums nolaisties uz zemes – ikdienai, ne sportam.

    Nelielais trīscilindru agregāts šobrīd pieejams vienā jaudas versijā, attīstot 117 ZS un 200 Nm griezes momentu. Atkarībā no pircēja vēlmēm, motoru var sajūgt ar sešpakāpju mehānisko vai jauno septiņpakāpju automātisko transmisiju. Pretēji iepriekšējās paaudzes Juke, kuram mehāniskā kārba šķita prātīgāka izvēle nekā CVT, šeit mēs priekšroku devām divsajūga automātam, kas atvieglos ikdienas braucienu, viegli un plūdeni un, pats būtiskākais, laicīgi pārslēdzoties. Nissan paredz, ka 80% pircēju savus Juke aprīkos tieši ar automātisko kārbu un mēs piebalsojam vairākumam.

    Runājot skaitļos, jaunā agregātu kombinācija ļauj Juke būt ne tikai par 15% ātrākam, bet arī par 30% ekoloģiskākam.

    Kāds prieciņš arī Grētai Tunbergai.

    Nissan skaidri norādījis, ka dīzeļdzinēju ēras pēdējā nodaļa tika uzrakstīta jau aizejošajā modelī, tāpēc jaunais Juke ar šo degvielas tipu vairs nebūs pieejams, vienlaikus norādot par iespējamo hibrīddzinēja un elektriskās versijas pievienošanos. Arī mazais pieprasījums pēc pilnpiedziņas modeļiem licis ražotājam saglabāt tikai priekšpiedziņas modifikācijas. Būsim godīgi – ar divu riteņu piedziņu mazajam Džūkijam pilnībā pietiek, lai no šosejas tiktu līdz piknika vietai.

    Testa turpinājums:

     

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē