Eksterjers
Automašīnu dizaineri atzīst, ka emocijas un diskusijas neizraisošs spēkrata izskats ir viens no ļaunākajiem darba rezultātiem, kāds iespējams. Gan par pirmās, gan otrās paaudzes Juke ražošanas mājvietu izvēlēta Anglijas Ziemeļaustrumos esošā ostas pilsēta Sanderlenda. Šeit dzima auto, kura eksterjers neatstāja vienaldzīgos, vistiešāk atspoguļojot mīli vai ienīsti attieksmi pret tik neobjektīvu vērtējuma subjektu kā auto dizainu.
Jaunā modeļa izskatā vērojamas daudzskaitlīgas izmaiņas. Priekšējā tēlā liela loma atvēlēta apļveida LED optikai, šaurām LED dienasgaismām un radiatora režģim ar hroma ietvaru, ko papildina augsta logu līnija, muskuļoti pleci un masīvas riteņu arkas, kurās patversies no 16 līdz pat 19 collu diski.
Citi lasa
Palmu ēnā slēpjoties no pludmales smilšu tveices, Juke piesaista garāmejošo atpūtnieku acis. Saglabājot individuālās eksterjera rakstura iezīmes, kas šajā klasē uzskatāmas jau par leģendārām, kosmētisko pārvērtību rezultātā krosovera āriene kļuvusi mazāk kaprīza. Lai arī Juke ejams vēl tāls ceļš līdz mežonīgā Nissan Pathfinder ārējam briedumam, ir skaidrs, ka jaunais dizains atvieglos krosovera pilotēšanu arī vīriešu kārtas pārstāvim, ļaujot iztikt bez iepriekš izdomātas atrunas par to, kādēļ mazās atvases uz bērnudārzu neved sieva.
Kas attiecas uz virsbūves izmēru, Juke paaudzies visās dimensijās, kļūstot par 75 mm garāks, 13 mm augstāks un 29 mm platāks. 4,2 metrus garais krosovers veidots no vieglākiem un izturīgākiem materiāliem. Tas nozīmē, ka, neraugoties uz 23 zaudētajiem kilogramiem, Juke kļuvis drošāks. Tāpat uzlabota arī apkārtējā pārskatāmība, priekšējām statnēm kļūstot šaurākām.
Testa turpiunājums: