• “Porsche” pirmajā pusgadā piegādājis 145 860 automobiļus

    Premium segments
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    16. septembris, 2022
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Neskatoties uz izaicinājumiem, “Porsche” 2022. gada pirmajos sešos mēnešos ir spējis uzrādīt jaudīgus automobiļu piegādes rezultātus. Vācijas sporta automobiļu ražotājs klientiem visā pasaulē piegādājis 145 860 automašīnas, kas ir par 5% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, informēja uzņēmumā.

    Neskatoties uz izaicinājumiem, “Porsche” 2022. gada pirmajos sešos mēnešos ir spējis uzrādīt jaudīgus automobiļu piegādes rezultātus. Vācijas sporta automobiļu ražotājs klientiem visā pasaulē piegādājis 145 860 automašīnas, kas ir par 5% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, informēja uzņēmumā.

    “Mēs un mūsu dīleri esam veiksmīgi pārvarējuši pirmo pusgadu, kuru ietekmēja vairāki ārējie faktori un neskaidrības,” norāda “Porsche AG” par tirdzniecību un mārketingu atbildīgais valdes loceklis Detlevs fon Platens.

    Viņš pauž, ka bez papildu izaicinājumiem, ko radīja pandēmijas saasināšanās Ķīnā un citos tirgos, uzņēmumu ietekmēja arī nemitīgās problēmas ar piegāžu tīkliem un loģistiku. Vienlaikus "Porsche” zīmola pieprasījums un produktu popularitāte saglabājusies spēcīga.

    “Mēs sagaidām, ka otrais pusgads būs dinamisks. Tāpat kā iepriekšējos gados, esam optimistiski noskaņoti par nākotni un apņēmības pilni gada atlikušajos mēnešos ar pilnu jaudu doties uz priekšu,” norāda fon Platens.

    Izaugsme Vācijā un Eiropā

    Tirgus situācija pasaulē pirmajā pusgadā bija dažāda, tāpēc piegāžu rādītāji dažādos reģionos un tirgos atšķiras. Eiropā piegādāto automobiļu skaits palielinājās līdz 43 087, kas ir par 7% vairāk nekā pērn. Būtiski minēt, ka arī pirms gada rādītāji šajā laikā bija augsti.

    Tas pats attiecas uz zīmola mājas tirgu – Vāciju. Šā gada pirmajos sešos mēnešos piegādāti 13 785 automobiļi, kas ir par 5% vairāk nekā pirms gada.

    Savukārt Ķīnā, neskatoties uz vairākus mēnešus ilgiem ierobežojumiem dažādās pilsētās, “Porsche” spēja klientiem piegādāt 40 681 automašīnu. Piegādāto automobiļu kritums gada pirmajos sešos mēnešos bija 16%. Neskatoties uz lejupslīdi Ķīnas luksusa automašīnu segmentā (kritums par 23% janvārī-jūnijā), sporta automobiļu ražotājs tāpat spēja uzrādīt iespaidīgus rezultātus arī tur.

    Āzijas un Klusā okeāna reģionā, Āfrikā un Tuvajos Austrumos “Porsche” klientiem kopumā piegādāja 62 245 automašīnas, kas ir par 10% mazāk nekā pirms gada.

    Neskatoties uz piegāžu un tranzīta sarežģījumiem, šā gada pirmajā pusgadā “Porsche” ASV klientiem piegādāja 32 529 automobiļus, kas ir par 10% mazāk nekā pērn, kad izdevās sasniegt visu laiku labākos pusgada rādītājus.

    “Cayenne” joprojām ir populārākais “Porsche” modelis

    Jo sevišķi spēcīgs pieprasījums saglabājies pēc SUV modeļiem. Kopumā “Cayenne” modeļa automobiļus piegādāja 41 947 klientiem. Otrajā vietā atrodas “Macan” ar 38 039 piegādātām vienībām.

    Sporta automobiļu ikona “911” piegādāta 21 616 klientiem pasaulē. Savukārt “Taycan”, neskatoties uz ražošanas ierobežojumiem, ko radījušas piegāžu tīklu problēmas, nodots 18 877 klientiem.

    “Panamera” piegādāta 15604 klientiem, bet “718 Boxster” un “718 Cayman” automobiļus saņēma 9777 klienti.

    “Mēs trešo ceturksni sākam enerģijas un optimisma pilni, un papildus piegādēm turpinām koncentrēties uz unikālo zīmola pieredzi mūsu klientiem,” saka fon Platens.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē