Savā 900 m2 stendā 4. hallē zem izkārtnes ar zīmola solījumu “Valdzinājums padara visu daudz skaistāku” (“Everything is more beautiful with Allure”) PEUGEOT netradicionālā veidā demonstrēs inovatīvo PEUGEOT 408, kā arī jauno PEUGEOT e-208 un 100% elektrisko motorolleru PEUGEOT e-Streetzone, kas ar vienu uzlādi spēj nobraukt līdz 112 km.
Augstas veiktspējas elektrifikācijas cienītāji izstādē varēs apbrīnot hiperauto klases sacīkšu auto PEUGEOT 9X8 Hybrid, kas autoizstādē tiks prezentēts pirmo reizi, un tā ikdienas lietošanai domāto radinieku PEUGEOT 508 PSE ar 360 ZS hibrīddzinēju, ko izstrādājusi tā pati dizaineru un inženieru komanda.
Īpašā stendā 3. hallē izstādes apmeklētāji varēs tuvāk iepazīt ūdeņraža degvielas šūnu tehnoloģiju: PEUGEOT e-Expert Hydrogen būs ne tikai apskatāms, bet arī pieejams testa braucieniem izstādes vietas apkārtnē.
Citi lasa
Visbeidzot PEUGEOT izstādes apmeklētājiem sniegs iespēju publiskajās dienās satikt dažus savus prestižākos partnerus: PEUGEOT 9X8 Hybrid Hypercar pilotus, regbija kluba Stade Toulousain spēlētājus un Mis Franciju 2022.
Fāstbeka PEUGEOT 408 iespaidīgā pasaules prezentācija
Šova lielā zvaigzne būs novatoriskais PEUGEOT 408, ko vienkārši nevarēs nepamanīt. Auto būs uzstādīts 6 metrus augstā, caurspīdīgā un rotējošā sfēras konstrukcijā “La Sphère”, un tā dos iespēju apmeklētājiem aplūkot PEUGEOT 408 pārsteidzošā dizaina šķautnes no visiem leņķiem. “La Sphère” pirmoreiz tika uzstādīta jūlijā pie Luvras muzeja Lensā, lai filmētu videoklipus, kas sociālajos tīklos tika publicēti 4. augustā, bet tagad neierastais mākslas objekts būs redzams ikvienam izstādes apmeklētājam veselas nedēļas garumā.
Jaunais PEUGEOT 408 autoizstādes apmeklētājiem kārtējo reizi pierādīs, cik radoša ir PEUGEOT komanda, kas piedāvā fāstbeka siluetu C segmentā. PEUGEOT 408 ir pirmais šāda veida modelis gan zīmola vēsturē, gan pašreizējā automobiļu tirgū.
Papildus unikālajam izskatam inženieri koncentrējušies uz efektivitāti un viedu elektrifikāciju, tāpēc modelis būs pieejams ar diviem– 180 ZS un 225 ZS uzlādējamiem hibrīddzinējiem, savukārt emocijām bagātu pieredzi veidos progresīvās tehnoloģijas, kas radītas braukšanas priekam un instinktīvai lietošanai.
Elektrifikācijas ieviešana 2023. gadā
2030. gadā, tātad par pieciem gadiem apsteidzot normatīvo aktu prasības, visi Eiropā pārdotie zīmola automobiļi būs 100% elektriski. Savukārt jau 2023. gadā visi PEUGEOT automobiļi būs elektrificēti – tie būs vai nu ar 100% elektropiedziņu, vai pašuzlādes un uzlādējamie hibrīdi, vai arī ar ūdeņraža degvielas šūnu dzinēju.
Lai šo mērķi sasniegtu, PEUGEOT 2023. gadā paātrinās elektrisko un elektrificēto modeļu izlaišanu, un pirmie Stellantis grupas automobiļi, kas saņems pilnīgi jaunu 136 ZS hibrīda spēka agregātu ar 15% zemāku degvielas patēriņu, būs PEUGEOT 3008 un 5008. Un paralēli PEUGEOT e-308 hečbekam un e-308 universālim zīmols laidīs klajā arī Francijā visvairāk pārdotā elektriskā automobiļa Peugeot e-208 jauno versiju.
Pateicoties e-308 tehnoloģijai, jaunajam 115 kW (156 ZS) elektrodzinējam (ar par 15% vairāk jaudas), jaunas paaudzes akumulatoram, kā arī virknei pasākumu, kas no 2021. gada ir būtiski uzlabojuši tā energoefektivitāti, jaunais PEUGEOT e-208 ar vienu uzlādes reizi var nobraukt vairāk nekā 400 km. Ar 12 kWh patēriņu uz 100 km (lietderīgā enerģija/WLTP autonomija), e-208 elektriskās efektivitātes ziņā ir etalons starp B segmenta elektriskajiem automobiļiem.
Arī jaunais PEUGEOT e-208 būs aplūkojams zīmola stendā Parīzes autoizstādē.
PEUGEOT 9X8: nākotnes modeļu elektrifikācijas laboratorija
Vēl viena zvaigzne PEUGEOT stendā būs 9X8 Hybrid – novatoriskais sacīkšu auto, kas kopš jūlija startē izturības sacensību pasaules čempionātā (WEC) Le Mans Hypercar klasē. 2023. gadā PEUGEOT ar 9X8 piedalīsies arī 100. Lemānas 24 stundu sacensībās.
Ar savu nepieredzēti aerodinamisko formu, izteiksmīgo izskatu un hibrīddzinēju (twin-turbo V6 iekšdedzes dzinējs ar 707 ZS jaudu aizmugurē un 272 ZS elektrodzinēju priekšā) 9X8 ir PEUGEOT ielas modeļu elektrifikācijas laboratorija.
Piemēram, PEUGEOT 508 PSE, kas stendā būs aplūkojams universāla versijā, ir izstrādājusi tā pati komanda, kas radīja PEUGEOT 9X8. Automobili darbina hibrīddzinējs, kas apvieno efektivitāti un augstu veiktspēju (360 ZS), un izcilam braukšanas priekam tam uzstādīta elektrificēta visu riteņu piedziņas sistēma.
Apmeklētāji izstādē varēs aplūkot arī jauno PEUGEOT Motorcycles elektrisko motorolleru e-Streetzone. Tas apliecina, ka zīmols paplašina savu elektrificētās mobilitātes piedāvājumu pat uz divu riteņu transportu, tai skaitā velosipēdiem un motorolleriem. e‑Streetzone būs pieejams divās versijās ar vienu vai diviem akumulatoriem, no kuriem pēdējais ECO režīmā piedāvā līdz pat 112 km autonomiju.
Noņemamos e-Streetzone akumulatorus var ātri un vienkārši uzlādēt no jebkuras sadzīves kontaktligzdas. Pateicoties pārbaudītajai šasijai un vadāmībai, motorollers ir ideāls transportlīdzeklis, lai ērti pārvietotos pa pilsētas vidē.
Izmēģinājuma brauciens ar ūdeņraža dzinēju
Intriģējoša nulles izmešu elektrifikācijas tehnoloģija, kas lieliski piemērota arī lieljaudas komerctransporta modeļiem, ir ūdeņraža degvielas šūnu dzinējs. Šī tehnoloģija jau tagad tiek piedāvāta PEUGEOT vidēja izmēra komerctransportam e-Expert Hydrogen, un tās lielākā priekšrocība ir īsais uzpildes laiks. Ūdeņraža tvertnes var uzpildīt vien trīs minūtēs, un tas nodrošina pilnībā elektrisku autonomiju vairāku simtu kilometru attālumā neatkarīgi no uzlādes infrastruktūras.
Ūdeņraža degvielas šūnu tehnoloģijas ekspertus varēs sastapt īpašā stendā 3. hallē, turklāt interesentiem būs arī iespēja piedalīties 30 minūtes garos PEUGEOT e-Expert testa braucienos zīmola pārstāvja pavadībā.
Ar 400 km autonomiju, 100 kW jaudu un 260 Nm griezes momentu e-Expert Hydrogen savā 6,1 m3 kravas nodalījumā var pārvadāt līdz pat 1000 kg smagu kravu.