e–C4 un e–C4 X
C–segmenta modeļi tagad būs ne tikai jaudīgāki, bet arī pratīs aizbraukt tālāk. Turpmāk abi modeļi būs pieejami ar 156 ZS jaudu, bet sniedzamība sasniegs 420 km, kas ir par 17% vairāk nekā iepriekš. Šādas izmaiņas panāktas, izmainot 54 kWh akumulatora ķīmisko sastāvu. Lai arī tagad baterija ir par 4 kWh lielāka, uzlādes laiks nav kļuvis ilgāks. 100 kW ātrās uzlādes stacijā jums būs jāuzkavējas ne ilgāk kā 30 minūtes, lai sasniegtu 80% uzlādes līmeni.
Ražotājs norāda, ka, izmantojot 50 līdz 100 kW stacijas, kas Latvijā nav retums, e–C4 X ar 54 kWh bateriju 1000 km distancē pārspēj ID.3 un Megane (60 kWh akumulatori), rēķinot distancē un uzlādē patērēto laiku. Tas nozīmē, ka vairāk ne vienmēr ir labāk.
Tāpat klāstā būs arī 50 kWh baterijas versija, kas ļauj veikt līdz 360 km distanci.
Abām versijām turpmāk būs pieejams divtoņu krāsojums, kā arī jaunākās paaudzes multimediju sistēma My Citroen Drive Plus. 10 collu HD ekrāns nodrošina labāku atsaucību uz mūsu darbībām un acīm tīkamāku grafiku.
Tiesa, Citroen multimediju sistēma joprojām ir vairākus soļus aiz Renault iespētā, ko novērtējām gan jaunajā Austral, gan elektriskajā Megane.