Svarīgākie fakti: priekšēja piedziņa, nobraukuma rezerve līdz 450 kilometriem, tādas inovatīvas tehnoloģijas kā asistentu sistēma «Travel Assist», «IQ.LIGHT» lukturi, elektroauto maršruta plānotājs un jauns «Volkswagen» dizains. Sērijveida modelis būs balstīts uz modulārās elektroauto platformas «MEB Entry». Turklāt šis ir viens no desmit jaunajiem elektriskajiem modeļiem, kurus «Volkswagen» tirgū laidīs līdz 2026. gadam.
«Volkswagen Passenger Cars» izpilddirektors Tomass Šēfers norāda: «Mēs strauji un fundamentāli pārveidojam uzņēmumu – ar skaidru mērķi padarīt «Volkswagen» par īstu mīlestības zīmolu. «ID.2all» demonstrē virzienu, kurā mēs to vēlamies attīstīt. «Volkswagen» redzam kā klientam tuvu zīmolu, kas piedāvā augstākā līmeņa tehnoloģijas apvienojumā ar fantastisku dizainu. Mēs īstenojam strauju transformāciju, lai nodrošinātu elektrisko mobilitāti ikvienam.»
«Volkswagen» prezentēs Eiropas tirgum paredzētu «ID.2all» sērijveida versiju 2025. gadā. Uzņēmuma mērķis ir nodrošināt tā sākumcenu zem 25 000 eiro.
Imelda Labē (Imelda Labbé), «Volkswagen» valdes locekle un pārdošanas, mārketinga un pēcpārdošanas vadītāja stāsta: «Uz jauno mobilitātes pasauli mēs pārnesam tādus tradicionālos Volkswagen elementus kā visaugstākā kvalitāte un meistarība, izcila programmatūra un digitālie pakalpojumi ar patiesu pievienoto vērtību. Galvenā uzmanība izstrādes procesā vienmēr tiek pievērsta mūsu klientu vajadzībām un vēlmēm.»
«ID.2all» izstrāde ir balstīta uz jaunākās paaudzes modulārās elektroauto platformas versijas MEB Entry. Pateicoties tai, ID.2all ir aprīkots ar īpaši efektīvu piedziņu, akumulatoru un uzlādes tehnoloģiju. Tam ir jaudīgs elektromotors ar 166 kW/226 ZS jaudu, un veicamais attālums ar vienu uzlādi būs līdz 450 kilometriem (WLTP).
«Volkswagen» arī šoreiz būtisku uzmanību pievērš dizainam. «Volkswagen Passenger Cars» dizaina nodaļas vadītājs Andreass Minds: ««ID.2all» sniedz ieskatu jaunajā «Volkswagen» dizaina valodā, kuras pamatā ir trīs pīlāri – stabilitāte, pievilcība un entuziasms.»
Eksterjera dizains: draudzīgi vaibsti, ļoti dinamisks un jauns C statņa izskats
Viens no šīs jaunās dizaina valodas elementiem ir C statņa dizains, kas izstrādāts pirmajam «Golf. ID.2all» ir pirmais «Volkswagen» ar jaunu šī dizaina interpretāciju. Citas konceptauto dizaina iezīmes ietver virsbūvi ar skaidru un spēcīgu stāju, draudzīgiem vaibstiem, labu dinamiku un klasisku eleganci.
Interjera dizains: plašs, augstas kvalitātes izskats, intuitīva vadāmība
Arī salonam ir tīrs, izsmalcināts dizains, un to raksturo augstas kvalitātes materiāli, intuitīva informācijas un izklaides sistēma ar klasisku skaļuma regulēšanu un atsevišķu gaisa kondicionēšanas bloku. Bagāžas nodalījuma ietilpība ir ievērojama – 490–1330 litri, pārsniedzot augstāku klašu automobiļu rādītājus.
Strauji paātrināta elektromobilitātes ieviešana: desmit jauni modeļi līdz 2026. gadam
«ID. 2all» sērijveida versija ir viens no desmit jaunajiem elektriskajiem modeļiem, ko «Volkswagen» tirgū laidīs līdz 2026. gadam. Šogad tirgū nonāks jaunais «ID.3», pagarinātā versija «ID. Buzz» un «ID.7» sedans. Šiem modeļiem 2026. gadā sekos elektrisks kompaktklases SUV, turklāt, neskatoties uz visiem izaicinājumiem, Volkswagen strādā arī pie elektroautomobiļa, kura cena būs zem 20 000 eiro.
Tas autoražotājam nodrošinās visplašāko elektrisko automobiļu klāstu salīdzinājumā ar konkurentiem, un uzņēmuma mērķis ir sasniegt 80% elektroauto īpatsvaru no Eiropā pārdotajiem automobiļiem. Tādējādi uzņēmums ir palielinājis sasniedzamos rezultātu – «Volkswagen Passenger Cars» iepriekš savus aprēķinus balstīja uz 70%.