Dizains
Corsa Electric ievērojamākās pārmaiņas piedzīvojis eksterjerā, aizgūstot jau citos Opel modeļos (Astra, Mokka, Grandland) izmantoto «Vizor» dizaina valodu jeb zīmola identitāti, kas visizteiktāk redzama automašīnas priekšējā daļā. Šīs bija patiesi gaidītas izmaiņas, kas modelim piešķir dinamiskāku tēlu un modernākas vēsmas, jo esošajai versijai pārsteigt jaunos pircējus kļuva arvien sarežģītāk.
Jauna dizaina diski, tumši pelēks divtoņu krāsojums, modernāki adaptīvie Intelli-Lux LED Matrix Light lukturi ar 14 individuālajiem LED elementiem un stilizēts Corsa modeļa nosaukums uz bagāžnieka vāka ir galvenie elementi, kurus vērts izcelt, salīdzinot ar esošo modeli. Frankfurtes ielas nepaspēja satumst, lai mēs pārliecinātos par to, kā LED gaismas darbojas naktī, taču ir vērts atcerēties seno patiesību – kvalitatīva automašīnas optika ir ekstra, kurā ir vērts investēt naudu auto iegādes brīdī.
Eksterjerā redzamā dizaineru drosme mazāk pamanāma ir Corsa Electric salonā. Interjera iekārtojums un vizuālais noformējums ieguvis nelielus uzlabojumus un līdzīgi kā Opel Grandland vairāk patiks konservatīvāku auto piekritējiem, kas ir pretējs virziens, kā nolēmis darboties Stellantis grupā esošais radinieks Peugeot e-208. Saprotiet pareizi, šeit nav nekas, kas šķistu gaužām nepareizs, taču uz citu elektroauto fona salona noformējums vairāk līdzinās ierastajām iekšdedzes automašīnām.
Der atcerēties, ka elektriskā versija ir veidota uz iekšdedzes modeļa pamata (ar nedaudz garāku riteņu bāzi), tāpēc šis nebūt nav pārsteigums, turklāt ir pietiekami liela pircēju daļa, kas tieši meklē “normālu” un ikdienā viegli saprotamu salonu. Piemēram, klimata kontroli var regulēt ar fiziskiem slēdžiem nevis skārienvirsmām, un šāds veclaicīgais risinājums daudziem būs tīkams. Tā ir arī laba izvēle ne tikai uzņēmuma autoparkam, bet arī koplietošanas automašīnu klāstam, kas Latvijā turpina uzņemt apgriezienus.
Uzlabojumu vidū ir jauns stūres un pārnesumu maiņas slēdža dizains, savukārt par papildu maksu elektrisko hečbeku iespējams aprīkot ar pilnībā digitālu kokpitu. Spilgto 10 collu ekrānu darbina Snapdragon procesors. Vizuāli multimediju sistēma izstrādāta visai labi un izvēļņu izkārtojums ir pielāgojums katra vadītāja vēlmēm, tomēr tā nebūs klases līdera cienīga, ja vērtējam pēc atsaucības un ātrdarbības. Par to vislabāk var pārliecināties, iedarbinot auto un izvēloties navigācijas maršrutu – tas aizņems visai ilgu laiku, kamēr vajadzīgā informācija tiks ielādēta. Vadītāja priekšā atrodas 7 collu digitālais instrumentu panelis ar jauno grafisko noformējumu.
Pirmo reizi Corsa piedāvā bezvadu savienojumu, izmantojot Apple CarPlay un Android Auto. Viedtālruņu uzlādi var veikt, novietojot ierīci uz bezvadu uzlādes platformas viduskonsolē, kas gan vairāk uzturēs ierīci pie dzīvības. Ja vēlaties ātrāku progresu, vai izmantot kādu no trim USB-C pieslēgvietām.
Cik daudz šeit ir vietas? Pirmkārt, šeit ir piecas durvis, kas padara to par praktiskāku izvēli nekā vairumu analogu, kam pieejamas vien divas durvis. Otrkārt, priekšā kā allaž varam justies ērti, savukārt aizmugurē var iesēsties divi vidēja auguma pieaugušie – garākiem pasažieriem trūks brīvās vietas galvai un ceļgaliem. 267 litru bagāžas nodalījums liks pārdomāt, kādas mantas visprātīgāk ir ņemt līdzi izbraucienā un šis rādītājs iepaliek no citiem konkurentiem. Ja aizmugures sēdvietās neviens negrasās sēdēt un ir nepieciešams aizvest kādu lielāku priekšmetu, tad, nolaižot sēdekļu atzveltnes, iespējams iegūt 1042 litru telpu.
Raksta turpinājums: