Uzlabojumi dizainā
Iespējams, esam jau nedaudz apraduši ar neviennozīmīgi vērtētā Golf 8 priekšējās daļas dizainu, taču šauro IQ.LIGHT lukturu dizains modernizētajā Tiguan iederas visai labi. Uzlūkojot krosoveru, pieķērām sevi pie domas, ka dienasgaismu lukturu forma mūsdienās sāk miksēties ne tikai viena zīmola ietvaros, bet pat starp savstarpēji nesaistītiem auto ražotājiem. Spilgtā C vai L burta forma atsauc atmiņā modernizēto BMW 5. sēriju. Uzlūkojot auto sānus no 45 grādu leņķa, priekšējā spārna un luktura kombinācija atgādina Volvo XC90. Ja reiz kādam līdzināties, tad labākajiem.
Papildus tas ieguvis jaunu radiatora režģi, nedaudz izmainītu motora pārsega reljefu, lielākas gaisa ieplūdes atveres priekšējā bamperī, aizmugures LED optikas grafiku, kas līdzīga Touareg SUV, kā arī jaunu difuzora sekciju. Ievērojot VW grupas dizaina rokrakstu, modeļa nosaukums tagad stilizētiem burtiem rakstāms zem zīmola logotipa uz aizmugurējā vāka, un līdzīgi kā Seat Ateca, arī šeit manāmas izplūdes uzgaļu butaforijas.
Atsaucot atmiņā Golf 8 interjeru, kas paaudžu maiņas rezultātā piedzīvoja negaidīti krasas izmaiņas digitalizācijas virzienā, krosovers no feislifta pārmaiņām ieguvis tik daudz, cik no tā varam prasīt.
Uz jaunā dizaina stūres izvietotas digitālās pogas. Šie īsceļi vienlaikus darbojas gan kā skārienjūtīgi, gan fiziski slēdži, nedaudz novibrējot pie katras darbības. Tiesa, pārslēdzot dziesmas un regulējot skaļumu, rodas neliels mulsums, jo neradās pieradums pielāgoties vienam izmantošanas veidam.
Klimata kontrole ar apaļīgajiem slēdžiem tagad kļuvusi pilnībā digitāla, savukārt multimediju sistēmai svarīgākā poga – skaļuma regulācija – saglabāta fiziskā veidā un ar to ir pilnīgi pietiekami. Izvēļņu izkārtojums centrālajā ekrānā ir veiksmīgāks kā Seat Leon un ietver tās pašas MIB3 funkcijas, kas pieejamas jaunajā Golf. Šeit būs redzama arī atpakaļskata kamera, taču tās izšķirtspēja varēja būt labāka.
Atskaitot bāzes versiju ar nosaukumu Life, visiem Tiguan būs digitālais instrumentu panelis, kurā dažādos izklājumos var redzēt svarīgākos braukšanas datus, navigācijas karti un citu informāciju. Ērti! Lai arī šis displejs nav skārienjūtīgs, kopējā aina ir pavisam skaidra. Volkswagen ļoti straujā tempā, patīk mums vai nē, interjerā ieviesis kuplu skaitu skārienjūtīgo virsmu. Papildinot to ar mīkstajiem apdares materiāliem un dominējošo tumšo toni, salons ir prestižāks kā Seat Ateca, taču vai labāks – tas ir gaumes jautājums. Mums patīk!
Tāpat Volkswagen grupa aktīvi uzsākusi pāreju no USB uz USB-C ligzdām, tāpēc laikus sagādājiet īsto kabeli viedierīču uzlādei.
Vienīgā nianse, kas izjauc patīkamo atmosfēru ir kaitinošais brīdinājuma signāls, kas dzirdams atverot durvis (ja ir ieslēgta aizdedze). Tas gan nebūs kodolraķetes palaišanas cienīgs zāģis kā Peugeot 2008, taču troksnis ir visai pamatīgs. Par laimi, to esot iespējams atslēgt.
Kas attiecas uz pasažieru komfortu, Tiguan salonā ļoti ērti jutīsies četri pieaugušie. Patiesībā, vieta galvai, kājām un rokām ir tik daudz, ka aizmugurējā rindā varētu pat sasēsties arī trīs līdzbraucēji. Lai pielāgotu bagāžas/salona ietilpību, aizmugures sēdekli iespējams pabīdīt turp un atpakaļ, bet aizmugurējās zonas temperatūru var iestatīt atsevišķā klimata kontrolē.
Apskata turpinājums: