Tehnika & brauciens
Kompaktajā segmentā konkurentu netrūkst. Hyundai i30 lielais mērķis ir konkurēt ar šīs klases dižozolu Volkswagen Golf, tomēr konkrētajā N Line izpildījumā tas vistiešāk konkurēs ar sportistu no Spānijas – Seat Leon.
N Line versijas sporta piekare gaitu padara līdzīgāku Leon hečbekam, taču tā ir vairāk piedodoša attiecībā uz bedrēm un komfortablāka ikdienai. Jo dārgāku i30 izvēlēsities, jo lielāka iespēja, ka tam būs gudrāka balstiekārta, nevis Torsion risinājums.
Lūkojot samazināt CO2 un uzlabot degvielas patēriņa rādītājus, modernizētā i30 dzinēji apguvuši hibrīda tehnoloģiju.
Citi lasa
48 V daļējā hibrīda sistēma pieejama gan trīscilindru 1,0 T-GDI un četrcilindru 1,5 T-GDI benzīna turbomotoriem, gan 1,6 CRDi dīzelim. Brīdī, kad atlaidīsit akseleratora pedāli, auto paļausies uz inerci un netērēs degvielu – par to norāda sailing jeb burāšanas režīma simbols instrumentu panelī.
Mūsu testa auto ieguvis jauno 1,5 T-GDI agregātu, kas attīsta 160 ZS un ir savienots ar septiņpakāpju divsajūga automātu. Pagaidām N Line versijai cita kombinācija nepienākas un jāatzīst, ka tieši šī būtu pareizā izvēle, ja esat nonācis līdz N Line modifikācijas kandidatūrai.
8,8 sekunžu paātrinājums līdz 100 km/h nav pārlieku iespaidīgs rādītājs, taču N Line sporta izplūdes sistēma parūpēsies, lai šis skrējiens šķistu ātrāks. Šeit būs dzirdams gan pats turbodzinējs, gan pati izplūde, sagādājot nedaudz vairāk prieka ikdienišķā braucienā.
Testa turpinājums: