• «Lexus» ieņem 1. vietu «J.D. Power» automobiļu uzticamības pētījumā

    Ekspluatācijas izmaksas
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    24. februāris, 2023
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Februāra vidū vadošais ASV patērētāju pētījumu uzņēmums «J.D. Power» publicēja automobiļu uzticamības pētījuma rezultātus. «Lexus» ieguva visaugstāko pozīciju visu šajā tirgū pārstāvēto automobiļu marku salīdzinājumā.

    ASV 2023. gada transportlīdzekļu uzticamības pētījums ir balstīts uz 30062 2020. modeļu gada transportlīdzekļu pirmo īpašnieku atbildēm pēc trīs gadu ekspluatācijas perioda. Pētījums tika veikts no 2022. gada augusta līdz novembrim.

    Pētījumā tiek analizēts, kāds ir 2020. modeļu gada transportlīdzekļu sniegums kvalitātes, detaļu nomaiņas un pievilcības ziņā – tostarp automobiļiem ar jaunām tehnoloģijām –, un tas palīdz automobiļu ražotājiem projektēt un ražot labākus transportlīdzekļus, lai tie izturētu laika pārbaudi un iegūtu augstāku tālākpārdošanas vērtību.

    Jo zemāks PP100 rādītājs (problēmas uz 10 transportlīdzekļiem), jo labāks sniegums. Lexus ieņēma pirmo vietu vispārējā transportlīdzekļu uzticamības pētījumā, iegūstot 133 punktus PP100 skalā.

    «Ir redzams, ka automobiļu uzticamība gadu gaitā ir paaugstinājusies. Šī gada pētījums parādīja, ka nozares vidējais rezultāts šajā aprēķinā bija 186 punkti, proti, par 6 punktiem labāks nekā 2022. gada pētījumā,» saka Mika Elojervi, «Toyota Baltics AS» prezidents.

    Visaugstāk novērtētais modelis – «Lexus RX»

    Papildus kopvērtējuma pirmajai vietai «Lexus RX» modelis sasniedza augstāko novērtējumu pētījumā – 111 PP100. Salīdzinot ar situāciju pirms gada, «RX» modeļa sniegums ir uzlabojies astoņās no deviņām kategorijām. Visvairāk apbalvojumu visaugstāk novērtēto modeļu ziņā saņēma «Toyota Motor Corporation», tostarp atzinību saņēma arī «Lexus NX».

    «J.D. Power» ir globāls līderis patērētājiem domātu ieskatu, konsultāciju pakalpojumu, datu un analītikas jomā. «J.D. Power» ir pionieris lielo datu, mākslīgā intelekta (AI) un algoritmiskās modelēšanas iespēju izmantošanā patērētāju uzvedības analīzes jomā un jau vairāk nekā 50 gadus sniedz nozares informāciju par klientu mijiedarbību ar zīmoliem un produktiem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē