• Lai izvairītos no soda, uzņēmums Rīgā aizvāks 100 pieturu nojumes

    Infrastruktūra
    Ziņu aģentūra LETA
    16. aprīlis, 2021
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: jcdecaux
    Vides reklāmas kompānija JCDecaux Latvija pieturvietas Rīgā demontē, lai izvairītos no pašvaldības soda sankcijām, aģentūru LETA paziņoja JCDecaux Latvija vadītāja Jeļena Brokāne.

    Kā norāda Brokāne, kopumā uzņēmums uzstādīja un apkalpoja 600 pieturvietas Rīgā. Demontāža plānota 100 pieturvietu nojumēm, kas uzstādītas 2000.gadu sākumā un kurām beidzies ekspluatācijas termiņš.

    Šo pieturvietu vietā pašvaldība sola jaunas, taču vēl turpinās konkurss par to uzstādīšanu, tāpēc pašvaldība tika lūgusi JCDecaux Latvija atlikt sabiedriskā transporta pieturvietu demontāžu līdz brīdim, kad pašvaldībai iepirkuma rezultātā būs piegādātas jaunās pieturvietu nojumes.

    Brokāne stāstīja, ka kompānija vairākkārt vērsusies Rīgas domē, aicinot atrisināt radušos situāciju, taču lēmuma pieņemšana esot atlikta, turklāt pagājušā gada nogalē Rīgas dome sākusi piemērot JCDecaux Latvija sodu par šīm 100 pieturvietām.

    Lai nesaņemtu jaunas soda sankcijas, sabiedriskā transporta pieturvietu nojumes nolemts demontēt, uzsvēra Brokāne.

    Viņasprāt, Rīgas domes soda sankciju piemērošana un vienlaikus aicinājums nesteigties ar pieturvietu demontāžu esot klaji pretrunīgs. Pieturvietām esot ekspluatācijas izdevumi, kurus šobrīd JCDecaux Latvija sedz no reklāmas ieņēmumiem.

    «Mūsu turpmākā rīcība būs atkarīga no Rīgas domes lēmuma, proti, ja dome sodu nepiemēros, esam gatavi 30 vēl atlikušās pieturvietas nedemontēt un nodrošināt to turpmāku ekspluatāciju no reklāmas ieņēmumiem,» teica uzņēmuma vadītāja, norādot, ka tas būtu sapratīgākais risinājums, līdz brīdim, kad Rīgas dome būs gatava esošās sabiedriskā transporta pieturvietu nojumes aizvietot ar jaunām.

    Pārējās pieturvietās situācija paliekot nemainīga – JCDecaux Latvija nodrošinās to ekspluatācijas izdevumu segšanu no reklāmas ieņēmumiem.

    Rīgā līdz gada beigām plānots uzstādīt aptuveni 100 jauna dizaina sabiedriskā transporta pieturvietu nojumes, kas aizstās vecās nojumes, kurām beidzies ekspluatācijas termiņš.

    Beidzoties īslaicīgas lietošanas būvju izvietošanas termiņam, vides reklāmas uzņēmums JCDecaux Latvija šogad visā Rīgas teritorijā plāno demontēt tam piederošas aptuveni 100 sabiedriskā transporta pieturvietu nojumes.

    Kā aģentūru LETA informēja Rīgas domes Komunikācijas pārvalde, pašvaldība ir aicinājusi uzņēmumu atlikt sabiedriskā transporta pieturvietu demontāžu līdz brīdim, kad pašvaldībai iepirkuma rezultātā būs piegādātas jaunās pieturvietu nojumes.

    Rīgas dome sadarbībā ar Rīgas pilsētas būvvaldi izsludinājusi otro izsoli par pašvaldībai piederošo nekustamo īpašumu daļu nomas tiesību iegūšanu vides reklāmas stendu izvietošanai. Izsolē pretendenti aicināti pieteikties uz 91 pašvaldībai piederošu nekustamo īpašumu daļām, izvietojot tajās vienota dizaina vides reklāmas stendus.

    Pirmajā izsolē uz 80 reklāmas izvietošanas vietām uzvarēja SIA Visual Media, solot 165 000 eiro.

    Latvijas Reklāmas asociācija brīdināja Rīgas domi par reklāmas vietu izsoles izgāšanos un neskaidru interešu lobēšanu, aģentūru LETA informēja asociācijas vadītāja Baiba Liepiņa. Viņas ieskatā, minētā summa ir vairākkārt pārsolīta un rezultātā Rīgas dome var nesaņemt cerētos līdzekļus.

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē