Jauna nodaļa tikšot veidota, «lai veloinfrastruktūra dotu iespēju droši un ērti pārvietoties ar velosipēdu ikvienam rīdziniekam gan centra virzienā, gan starp apkaimēm, veicinot riteņbraucēju īpatsvara palielināšanos».
Domnieki apņēmušies arī uzlabot gājēju drošību, paplašinot 30 km/h ātruma ierobežojuma zonas, pakāpeniski uzlabojot ietves un gājēju pārejas, kā arī ieviešot gājēju ielas.
Domājot par lielajiem infrastruktūras objektiem, politiķi apņēmušies līdz 2025.gadam Rīgu atbrīvot no bedrēm, ieliekot pamatu ceļu infrastruktūras uzturēšanai un uzlabošanai.
Iecerēts izveidot un apstiprināt septiņu gadu infrastruktūras atjaunošanas plānu, kā arī Rail Baltica projekta īstenošanā pārstāvēt Rīgas iedzīvotāju intereses.
Lai sasniegtu minētos mērķus, paredzēts izstrādāt infrastruktūras glābšanas programmu ielu, ietvju un tiltu kapitālajam remontam, ielu asfaltēšanai, vienlaikus risinot kapacitātes problēmas Satiksmes departamentā.
Šajā kontekstā plānots arī izveidot steidzamo un neatliekamo darbu sarakstu. Domnieki arī grib vienoties par pieeju sastrēgumu mazināšanai ar tranzīta plūsmu novirzīšanu, multimodālo punktu attīstību un viedo luksoforu ieviešanu.
Lai uzlabotu sabiedriskā transporta kvalitāti un pieejamību, paredzēts sākt sadarbību ar mērķi integrēt Pierīgas un dzelzceļa sabiedrisko transportu vienotā sistēmā ar vienotu biļešu sistēmu un veidot integrētos mobilitātes risinājumus.
Koalīcija arī vēlas pārplānot sabiedriskā transporta maršrutus, tajā skaitā precizēt uzņēmumu atbildības sadalījumu, lai labāk savienotu apkaimes un nodrošinātu iedzīvotāju vajadzībām optimālu maršrutu tīklu un maksimālu sabiedriskā transporta pieejamību. Līdztekus paredzēts ieviest papildu sabiedriskā transporta joslas un citus risinājumus, lai padarītu transportu būtiski ātrāku, īpaši sastrēgumstundās. Izvērtēt ūdens transporta attīstības iespējas Rīgā.