Automašīnas spēka agregāts ir uzlabots 6,0 litru W12 TSI dzinējs.Tas attīsta 659 zirgspēku jaudu un 900 Nm griezes momentu. Continental GT Speed paātrinās līdz 100 km/h 3.6 sekundēs un tā maksimālais ātrums sasniedz 335 km/h.
“Jaunais Continental GT Speed ir Grand Touring automašīnu veiktspējas virsotne. Jaunais modelis ir visjaudīgākā Continental GT versija – aizraujošs un dinamisks, ar unikālu Speed individualizāciju. Tas piedāvā automašīnas īpašniekam vēl vairāk kontroles pār automašīnas raksturu,” tā Dr. Mattias Rabe, Bentley Motors valdes loceklis.
Nozīmīga loma augstākas veiktspējas nodrošināšanā ir ar četrām jaunām tehnoloģijām pilnveidotai šasijai, kas izstrādāta speciāli Continental GT Speed modelim. Tābūtiski uzlabo braukšanas stabilitāti pagriezienos un nodrošina papildus saķeri, ļaujot vadītājam jebkuru pagriezienu veiktvēl precīzāk un izbaudīt iespaidīgu paātrinājumu pagrieziena izejā.
Elektroniskā visu riteņu stūrēšanas sistēmastrādā sinerģijā ar Bentley Dynamic Ride piekari un jauno elektronisko aizmugurējo diferenciāli (eLDS), nodrošinot tik perfektu automašīnas vadāmību, kā nevienā citā Bentley modelī.
Pie lēna un vidēja braukšanas ātruma aizmugurējie riteņi pagriežas pretējā virzienā priekšējiem, uzlabojot manevrētspēju. Savukārt, braucot lielā ātrumā, aizmugurējie riteņi tiek pagriezti tajā patvirzienā, kā priekšējie riteņi, būtiski palielinot automašīnas stabilitāti.
Aktīvās visu riteņu piedziņas, vilkmes kontroles un griezes momenta sadales kalibrējums ir pilnveidots visos braukšanas režīmos, būtiski izmainot automašīnas raksturu, salīdzinājumā ar standarta modeli. BENTLEY un COMFORT režīmos griezes moments tiek līdzsvarots starpasīm, savukārt SPORT režīmātas vērsts par labu aizmugurējai asij.
Pirmo reizi Bentley vēsturē Continental GT ir aprīkots ar elektronisku aizmugurējo diferenciāli.
Tā iestatījumi precīzi saskaņoti ar vilkmes kontroles un aktīvās piekares sistēmām,nodrošinot vērāņemamu šķērsvirziena un garenvirziena stabilitāti, kā arī būtiski uzlabotusaķeri ar ceļa virsmu sliktos apstākļos. Iepriekšminētās sistēmas strādā tandēmā ar aktīvo gaisa piekari ar adaptīvo amortizēšanu un Bentley Dynamic Ride. Tās jaudīgie elektromotori šķērsstabilizatora stieņos ar 0.3 sekunžu reakciju spēj nodrošināt līdz pat 1300 Nm momentu automašīnas sānsveres neitralizēšanai.
Automašīnas vadītājs var kalibrēt palīgsistēmu iejaukšanos izvēloties kādu no piedāvātajiem Elektroniskās Stabilitātes Sistēmas (ESC) režīmiem, kā arī sistēmu pilnībā atslēgt, tādējādi iegūstottādu braukšanas kontroli, kādalīdz šim bija pieejama tikai Bentley sporta automašīnu pilotiem. Kā papildu aprīkojums GT Speed tiek piedāvāta pilnībā jauna oglekļa keramikas bremžu sistēma ar desmit virzuļu skavām priekšējai un četru virzuļu skavām aizmugurējai asij. Tas nodrošina īpaši augstu bremžu veiktspēju un par 33 kg samazina automašīnas neatsperotās daļas masu.
Jaunajā Continental GT Speed ir padomāts ne vien par iespaidīgu veiktspēju, bet arī par efektivitāti. Start-Stop sistēma aptur dzinēju automašīnai apstājoties, kā arī pie braukšanas ātruma, kas tuvs nullei. Tāpat noteiktos braukšanas režīmos, vadītājam pilnībā nemanāmi, puse no dzinēja 12 cilindriem tiek automātiski atslēgti, samazinot degvielas patēriņu.
Vizuāli Continental GT muskuļotā virsbūve Speed izpildījumā ir padarīta vēl izteiksmīgāka ar tumša krāsojama, lielākam radiatora un priekšējā bampera gaisa ieplūdes atverēm, kā arī unikāliem Speed 22 collu riteņu diskiem.
Izsmalcinātais salons lepojas ar īpašu divtoņu krāsu gammu, kas papildināta ar Alcantara apdares detaļām. Izsmalcināto interjeru iespējams personalizēt 15 pamattoņos kombinējot ar 11 papildu toņiem, kā arī Alcantara apdari iespējams pilnībā aizvietot ar ādas apdari. Tāpat kā standarta Continental GT arī Speed modelim ir četras sēdvietas un vērāņemams bagāžas nodalījums ar 358 litru ietilpību.