Aprīkojums
Mini izmanto pielāgotu BMW iDrive multimediju sistēmu, kas ir viena no labākajām mūsdienu tirgū. 6,5 vai 8,8 collu multimediju ekrānu ieskauj izgaismots pusaplis, kas iekrāsojas atkarībā no izvēlētā braukšanas stila un vizuāli vēsta arī par atlikušo akumulatora uzlādes līmeni.
Lai arī multimediju sistēmas izvēlņu izkārtojums ir viegli uztverams un sistēmas pārvaldīšana neprasa ilgu adaptācijas laiku, mēs vēlētos redzēt vairāk funkciju, kas paredzētas tieši elektroauto sistēmu pārvaldībai.
Atšķirībā no BMW, kam salona ergonomika būtiski atvieglo autovadītāja dzīvi, Mini dod priekšroku stilam nevis pragmatiskai pieejai, tāpēc ne visi slēdžu izvietojumi vai to izmēri būs uzreiz saprotami. Arī ekrānu vizuālā grafika ne visiem šķitīs pievilcīga. Piemēram, aiz stūres novietotais 5,5 collu mērinstrumentu panelis izskatās labi naksnīgā braucienā, bet tiešos saules staros to būs ļoti grūti salasīt.
Citi lasa
Fakts, ka elektriskā versija savā būtībā veidota uz 2013. gada Cooper platformas nosaka, ka visos aspektos tam nebūs pa spēkam tikt līdzi jaunākiem auto. Šeit nav līniju asistents, adaptīvā kruīza kontrole, aklo zonu monitora sistēma, aizmuguri šķērsojošu objektu uzraudzība un citas noderīgas palīgsistēmas. Tā vietā Cooper aprīkojumā ietilpst gājēju uzraugs, priekšējās sadursmes brīdinājuma sistēma un standarta kruīza kontrole.
Mūsu testa auto ieguvis arī 17 collu vieglmetāla diskus, atpakaļskata kameru, elektriski apsildāmus sēdekļus, distances sensorus aizmugurē, ādas imitācijas sēdekļu apdari, lietus sensoru un citas funkcijas. Daļa no šīm funkcijām pieejama essential pakotnē, kas izmaksā papildus 3504 eiro.