Dizains & salons
Ja elektriskais Mini nebūs apauts ar 17 collu unikālā dizaina trīsstaru diskiem, kas uzreiz rada asociācijas ar elektroauto vai nerealizētu konceptauto, elektriskais hečbeks pārlieku neatšķiras no iekšdedzes dzinēja versijas. Uz atšķirībām norāda daži akcenti – dzeltenās krāsas moldingi un spoguļu korpusi, kā arī stilizēts radiatora režģis un mazie E versijas logotipi. Mūsu testa auto gan nav uzstādīti tā sauktie Power Spoke unikālie diski, taču interesants ir fakts, ka sākotnēji tie saucās Corona Spoke, taču līdz ar jaunā vīrusa izplatību Mini nolēma mainīt to nosaukumu.
Tam ir tie paši apaļīgie priekšējie lukturi, praktiski neredzamas statnes un īsas virsbūves pārkares, savukārt aizmugures optikā iestrādāts stilizēts fragments no Lielbritānijas karoga. Stilīgi! Gluži kā Džordžs Klūnijs, arī Mini ārēji vienkārši neprot novecot.
Virsbūves izmēru ziņā tas nebūt vairs nav saucams minī mīļvārdiņā. 40 gadu laikā hečbeks audzis visai raženi, pastiepjoties garumā gandrīz par metru (3820 mm). Tomēr gan toreiz, gan tagad hečbeka salons būs piemērots diviem braucējiem, jo vieta aizmugurē un 211 litru bagāžas telpa līdzi ņemamajai bagāžai nebūs visai plaša. Tomēr neviens neiegādājas Mini tā praktisko īpašību dēļ. Tam piemīt kas cits.