Gaita
G20 paaudze nesusi ne mazums jaunievedumu, taču ir tradīcijas, kas paliek nemainīgas – jo augstāk kāpsiet pa aprīkojuma līmeņiem, jo lielākus diskus un šaurāka profila riepas iegūsiet. Mūsu gadījumā 19 collu diski kombinācijā ar dažāda platuma runflat riepām un M sporta balstiekārtu uz līkumotā ērgļu ceļa strādā tieši tā, kā to iecienījuši 3. sērijas pircēji – apskaužami atlētiski.
Aktivizējot sporta režīmu, stingrā un vienlaikus atsaucīgā sporta stūres iekārta strādā tandēmā ar dinamiskai braukšanai pieskaņoto astoņpakāpju Steptronic pārnesumkārbu, ļaujot izbaudīt azartisku braucienu pat atļautā braukšanas ātruma robežās. Ātram braucienam palīdz arī zemāks smaguma centrs un samazinātais svars, salīdzinot ar iepriekšējo modeli.
Tas mums lika pārdomāt, vai tuvāk šim ceļa posmam nevajadzētu iegādāties nekustamo īpašumu, kas dotu iespēju šādu braucienu pārvērst par ikdienu. Šīs ir sajūtas, kādas šajā segmentā spēja sniegt vien Alfa Romeo Giulia.
Ja sportiskas braukšanas vārdā esat gatavs likt galdā visus čipus, iespējams izvēlēties M sporta diferenciāli vēl labākas saķeres nodrošināšanai, bet nolaisties uz zemes palīdzēs M Sport bremžu sistēma ar četru virzuļu bremžu suportiem. Opciju sarakstā ieķeksējot adaptīvo M balstiekārtu, automašīnas klīrenss tiks samazināts par 10 mm, vēl vairāk liekot sportiskajam sedanam pieplakt tuvāk pie zemes.
Brīdī, kad no pasakas atgriežamies realitātē un nonākam uz mūsu platuma grādiem biežāk sastopama asfalta seguma, kuru klāj ne mazums grumbu un nelīdzenumu, balstiekārta mums norādīs arī uz mazākajām bedrītēm bez liekas vilcināšanās. Ņemot vērā, ka iepriekšminētais salikums drīzāk paredzēts trasei, nevis galvaspilsētas ielām, iznākums šķiet loģisks. Komforta režīms spilvenus katrā bedrē nespēs ielikt, tāpēc mīkstas gaitas mīļiem labāk izvēlēties mazākus diskus, standarta piekari vai vismaz riepas bez runflat tehnoloģijas.
Testa turpinājums: