Tehniskie dati
240Z | 300ZX | 350Z | 370Z | |
---|---|---|---|---|
Dzinēja veids/cilindri/novietojums | Sešcilindru rindas, gareniski priekšā | V6 turbo, gareniski priekšā | V6 turbo, gareniski priekšā | V6 turbo, gareniski priekšā |
Vārsti/gāzu sadales vārpstas | 2 uz cilindru/1 | 4 uz cilindru/2 | 4 uz cilindru/4 | 4 uz cilindru/4 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēde | Ķēde | Ķēde | Ķēde |
Tilpums | 2393 cm3 | 2940 cm3 | 3498 cm3 | 3696 cm3 |
kW (ZS) pie apgr./min | 110 (150)/6000 | 168 (228)/5400 | 206 (280)/6200 | 243 (331)/7000 |
Nm pie apgr./min | 201/4400 | 327/4400 | 363/4800 | 366/5200 |
Maks.ātrums | 210 km/h | 240 km/h | 250 km/h | 250 km/h |
Pārnesumkārba | Piecpakāpju | Piecpakāpju | Sešpakāpju | Sešpakāpj |
Citi lasa
Nissan tūlīt ir gatavs oponēt: jaunais ir par 32 kilogramiem vieglāks nekā priekšgājējs. Tiesa, ar 1,5 tonnām tas vienalga nav spalvas svarā. Daudzie kilogrami vispirms ir jāiekustina. Lai vieglāk ienirtu līkumos, japāņi auto vadību izveidojuši nedaudz precīzāku, asāku, uzlabojuši piekari un stingrāku padarījuši virsbūvi. Pirmo reizi Nissan vēsturē Eiropā pieejama arī septiņpakāpju automātiskā pārnesumkārba.
Automāts sporta auto? Jā, jā, tas ir iespējams, un tas tiešām strādā. Jo Nissan bez papildu maksas piedāvā tauriņveida pārslēgšanas sviras pie stūres, lai vadītājs jebkurā brīdī varētu iejaukties manuāli. Bet lielāko iejaukšanos Nissan uzņēmies pats. Neskaitot bumerangveida gaismas aizmugurē, Z attīstījies tālāk arī salonā. Smalkāki materiāli, lielāks instrumentu panelis un gaisotne, kāda šādai sporta auto ikonai patiesi pienākas. Mūsu gaumei varbūt nedaudz par pārspīlētu, taču tas nāk no lielās japāņu pašpārliecinātības. Nekāds brīnums, tādai varētu būt pamats pēc Z ceļojuma 40 gadiem.
Raksta turpinājums: