Abonē SANTA+ un saņem astrologa prognozi savam nākamajam gadam!
ABONĒT!
  • Volvo XC90 pirmais brauciens

    Auto testi
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    30. marts, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    7/8Brauciens

    Brauciens

    Volvo XC90 uz ceļa uzvedas kā piecmetrīgam SUV pieklājas. Tas majestātiski slīd pa ceļu, bet tiklīdz ātrāk vēlēsieties izbraukt no līkuma, virsbūve manāmi sašūposies līdz ar tās pasažieriem. Uz labas kvalitātes šosejas vai grants ceļa tas uzvedās tieši tā, kā gaidījām – komfortabli. Bet ko darīt šobrīd tik aktuālajā pašizolācijas un karantīnas laikā? Jādodas pie dabas, bet vēlams no cilvēku masām attālākā nostūrī.

    Vēloties izkustināt kājas pavasarīgajā gaisā, izvēlējāmies pirmo reizi doties uz pastaigu takām Sedas purvā. Nebijām gan paredzējuši, ka jau vairākus kilometrus pirms gājēju takām piebraucamais ceļš šī gadalaika nogrieznī būs pārvērties par kārtīgu dubļu masu. Vienvārdsakot – kārtīgs purvs zem riteņiem.

    Nav noslēpums, ka vairums mūsdienu augstākā plauktiņa apvidus auto nav paredzēti bezceļiem. Ne tikai tāpēc, ka bloķējošie tilti, pazeminātie ātrumi un citi bezceļu labumi jau rakstāmi Sarkanajā grāmatā, bet arī tādēļ, ka aizsargpannu vai citu virsbūves elementu bojājumu gadījumā nāksies samaksāt krietnu naudas žūksni, lai veiktu to nomaiņu. Pat džungļu pamatiedzīvotājs Land Rover Defender jaunākajā iterācijā izskatās pārāk glauns, lai to dzītu meža biezoknī. Iespējams, vienīgi Jeep Wrangler saglabājis savas nesatricināmās bezceļu pozīcijas.

    Ņemot vērā, ka bijām mērojuši garu ceļu līdz Latvijas ziemeļdaļas aktīvās atpūtas vietai, plinti krūmos nemetām. Viduskonsolē aktivizējām bezceļu režīmu, kas darbojas līdz 30 km/h, ieslēdzām pretslīdes sistēmu sporta režīmu un devāmies pāri dubļu laukam. Par pārsteigumu, XC90 pilnpiedziņa un klīrenss itin mierīgi tika galā ar dubļu vannām, neraugoties uz salonā sēdošiem pieciem pasažieriem. Lēni, bet pamatīgi, arhitektūras piemineklim virzoties uz priekšu, dobjas dzinēja rūkoņas pavadīts, XC90 prata īstajā brīdī novadīt piemērotu griezes momentu uz riteņiem, transmisijai saglabājot zemus motora apgriezienus.

    Nonākot galapunktā sapratām, ka šīs vietas sasniegšanu izvēlējušies tikai tie, kuri pārdomāti tam sagatavojušies. Stāvvietā bija tikai divas pilnpiedziņas automašīnas – Škoda Octavia Scout un Subaru Forester. Ar pēdējo no tiem ikviens būtu gatavs doties skautos, tomēr mums ienāca prātā, ka šī ir vide, kurā ļoti ērti varētu justies arī V60 Cross Country. Jāatzīmē, ka XC90 papildaprīkojumā iespējams iegūt arī pneimatisko piekari ar maināmu šasijas augstumu, kas vēl vairāk uzlabos tā daudzpusību (2299 eiro).

    Šis piedzīvojums viennozīmīgi XC90 akcijas mūsu acīs tikai cēla.

    Testa turpinājums:

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē