Brauciens
Gan stūrei, gan sēdeklim ir plašs spektrs maināmu stāvokļu, tāpēc iekārtoties ērtā sēdpozīcijā būs itin viegli. To pašu var teikt par braukšanu – viegli, paredzami un bez īpašas piepūles. Pirms neilga laika devāmies izbraucienā ar Škoda Superb, kas ir viens no Passat sīvākajiem sāncenšiem. Lai arī Passat salonā dažādus trokšņus no ārpasaules varēja dzirdēt nedaudz labāk kā čehu konkurentā, tas vēl joprojām bija pietiekami kluss, lai būtu labs kompanjons tālākā ceļojumā.
Par papildus maksu varēs iegūt DCC adaptīvo piekari (1065 eiro), kas ļaus izvēlēties kādu no trim braukšanas režīmiem – Comfort, Normal vai Sport. Tāpat vadītājam būs iespējams atrast arī individuāli sev piemērotus uzstādījumus, aizgūstot labākās īpašības no katra režīma.
Ja ikdienā nākas šķērsot grūti izbraucamus ceļa posmus, bet Passat Alltrack versijai neesat vēl nobriedis, standarta modelim var uzstādīt slikto ceļu piekari. Par 680 eiro tiks uzstādīta dzinēja aizsargpanna, savukārt klīrenss palielināts par 15 mm. Ja ceļa segums vairāk atgādina Biķernieku trasi, tad iespējams izdarīt pretēju izvēli, papildaprīkojuma sarakstā atķeksējot sporta piekari (295 eiro). Šajā gadījumā klīrenss tiks pazemināts par 15 mm.
Testa turpinājums: