Tehnika
Passat pieejams ar diviem benzīna motoriem: 1,5 litru TSI ar 150 ZS vai 2,0 litru TFSI, kas atkarībā no izvēlētās versijas attīsta 190 vai 272 ZS. Pēdējais no tiem ieguvis ne tikai DSG automātisko transmisiju, bet arī 4Motion pilnpiedziņu.
Izmēģinātais Passat R-Line ieguvis to pašu 2,0 TSI 190 ZS, kāds bija atrodams mūsu testētajā Škoda Superb. Kā toreiz, tā arī tagad – četrcilindru turbomotors uzrāda patiesi labu sniegumu, vērtējot ne tikai tā dinamiku, bet arī degvielas patēriņu. Testa brauciena noslēgumā borta dators vēstīja par 7,5 l/100km vidējo patēriņu. Cienījams rādītājs benzīna motoram, kas nokļuvis tik apjomīgā automašīnā.
Dīzeļu arsenālā gan galvenā, gan otrā plāna loma uzticēta jaunajam 2,0 litru TDI agregātam, kuru var iegādāties 150, 190 un 240 ZS versijās.
Mēs izmēģinājām arī Latvijā visai reti sastopamu Passat versiju – GTE plug-in hibrīdu!
Testa turpinājums: