Dizains & praktiskums
Eksterjera uzlabojumi ieturēti VW garā, saglabājot piederību ar sākotnējo T6 un piešķirot tam jaunus akcentus. Modernizētais busiņš ieguvis jaunus priekšējos LED lukturus, kurus vizuāli pagarina Multivan uzraksts. Tāpat jauna ir arī aizmugures optika un detalizētāks radiatora režģis.
Lai arī T6 paaudze iznāca jau 2016. gadā, atjauninātais modelis nebūt nav aizķēries pagātnē. Tagad tam ir moderns vadības panelis ar digitālo instrumentu paneli, kurā redzama augstas izšķirtspējas navigācijas karte, bet centrālajā daļā novietots 9,2 collu skārienekrāns. Patiesībā šeit pat nav nekā, pie kā vajadzētu pierast, jo visas ierīces – klimata kontrole, multistūres pogas, transmisijas svira – viss atrodas savā vietā. Lai elektriski atvērtu vienas vai otras puses sānu durvis, jānospiež poga zem multimediju ekrāna. Ērti!
Citi lasa
Multivan ir gatavs teju jebkurai dzīves situācijai – arī globālai krīzei. Laikā, kad divu metru distances ieturēšana ir obligāts pasākums, šeit to ievērot būs itin viegli. Vidējās rindās sēdekļus iespējams pabīdīt uz priekš un atpakaļ, kā arī pagriezt 360 grādos, aizmugurē izveidojot sarunu un atpūtas telpu. Nedz starp priekšējiem, nedz vidējiem sēdekļiem nav nekādu šķēršļu, tāpēc ir ļoti viegli pārvietoties pa auto salonu.
Starp trešo un otro sēdekļu rindu uz sliedēm atrodas kaste, kas sākotnēji mums atgādināja stacionāro datoru. Kā izrādās, tas ir saliekamais galdiņš, kas kalpos kā virsma jūsu ēdienam pusdienlaikā vai kāršu spēlei garākā ceļojumā. Jāatzīmē gan, ka brauciena laikā no paceltās galda virsmas būs dzirdama visai spēcīga grabēšana. Kā gan vācieši varēja zināt, ka mūs vēl nav sasniegušas gludās autostrādes.
Sēdekļus iespējams arī izņemt, bet aizmugurējo rindu nolocīt tā, lai izveidotu guļamo platību. Lai pārvadātu garākus priekšmetus, zem aizmugurējiem sēdekļiem izveidotas speciālas lūciņas, kurās varēs ievietot, piemēram, slēpes.
Testa turpinājums (pēc reklāmas):