Tehnika
Atjauninātajā T6 modelī ieviesti vairāki jaunievedumi, kas atvieglo ikdienas braukšanu. Hidraulisko stūres sistēmu nomainījis elektromehāniskais risinājums, kas ļāvis ģimenes auto iegūt iepriekš vēl neredzētus vadītāju asistentus.
Testa braucienā devāmies ar ļoti atsaucīgu agregātu – 2,0 l TDI Biturbo, kas attīsta 199 ZS. Savienojumā ar septiņpakāpju DSG, šis ir komplekts, kas bez lielas piepūles uzvedīs arī jautru slēpotāju kompāniju Šveices kalnos. Kamēr ceļojums uz Alpiem ir atlikts pandēmijas dēļ, mēs devāmies Latvijas ārēs. Izmantojot piecas no septiņām sēdvietām, visai mierīgā režīmā nobraucām aptuveni 700 km, uzrādot vidējo degvielas patēriņu – 9,4 l/100km. Tāpat pieejama arī šī paša dzinēja 150 ZS versija.
Zināms, ka klāstu papildinās arī pilnībā elektriskais T6.1. Tā jauda būs 112 ZS, bet akumulatoru izvēles sastāvēs no 38,8 kWh vai 77,6 kWh. Ar vienu uzlādi varēs mērot vairāk nekā 400 km garu distanci, kas būs piemēroti gan privātām, gan darba vajadzībām. Šīs versijas izstrāde uzticēta vācu zīmolam ABT.
Testa turpinājums (pēc reklāmas):