Gaita
Atcerieties, ka ID.3 ir jauno laiku Beetle? Pavisam neierasti Volkswagen zīmolam, abiem modeļiem ir aizmugures piedziņa. Testa sākumā šo faktu patiesībā bijām piemirsuši. Iespējams, ka akumulatora svars slāpēja ierastās RWD braukšanas īpašības un aizmugures piedziņas esamību pavisam nejauši izjutām vien otrajā testa dienā, kad, uzsākot kustību uz slidenā Gaisa tilta bruģa, pat ar jaunām riepām bija iespēja palikt turpat, kur citi klasiskās piedziņas šoferīši.
Par to noteikti būs jāpadomā, ja vēlaties ID.3 ekspluatēt ziemā ārpus pilsētas robežām.
Atšķirībā no Renault Zoe, kuram reģeneratīvā bremzēšanas sistēma brauciena laikā praktiski ļauj izmantot tikai vienu pedāli, VW ID.3 tas būs mazāk izteikti. Pat aktivizējot B režīmu, kurā reģeneratīvā bremzēšana darbojas uzskatāmāk, vācu elektroauto visai raiti turpina ripot uz priekšu.
Labākajās Bavārijas tradīcijās, arī VW elektroauto ieguvis gandrīz perfektu 50:50 izsvarojumu, un dārgākajos aprīkojuma līmeņos tam pat būs progresīvā stūres sistēma un adaptīvie amortizatori. Šāds salikums ir īpaši noderīgs, ja izvēlaties braukt sportiski. Centrālajā displejā var aktivizēt ne tikai sporta režīmu, bet arī iestatīt balstiekārtas, stūres sistēmas un elektromotoru regulējumus pēc saviem ieskatiem. Balstiekārta nebūs pārlieku mīksta – tai tomēr ir jātiek galā ar smago akumulatoru paku.
ID.3 bez minstināšanās plūdeni paātrinās, stabili uzvedas līkumos un pietiekami precīzi un viegli stūrējas.
Pat apgriešanās rādiuss ir gandrīz tikpat mazs kā VW e-up!
Pievienojot šim septiņu sekunžu paātrinājumu līdz 100 km/h, mums sanāk ekoloģisks un dinamisks ikdienas automobilis.
Būdams elektroauto, ID.3 ir ļoti kluss, tomēr ir situācijas, kurās dzirdami dažādi trokšņi. Uzbraucot uz grants ceļa, katrs akmens atsitiens riteņu arkā būs krietni skaidrāk dzirdams kā ierasts. Tam gan izskaidrojums ir pavisam vienkāršs – citkārt šīs skaņas nomāktu iekšdedzes motora troksnis, tāpēc par skaņas izolāciju sūdzībām nav pamata.
Apskata turpinājums: