• Volkswagen ID.3 elektroauto pirmais brauciens

    Elektroauto
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    23. aprīlis, 2021
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    2/7Eksterjers & interjers

    Eksterjers & interjers

    Tik nopietnu izgājienu uz elektroauto skatuves Volkswagen veic pirmo reizi. Tas nepārprotami ir ļoti nozīmīgs jaunums auto industrijā, ja tautas auto nāk klajā ar futūristisku modeļu līniju, taču ID.3 ārēji ir piemērojies esošajai auto industrijas dizaina etiķetei. Atskaitot ierastā radiatora režģa trūkumu, vizuāli tas necenšas būtiski izcelties. Laikā, kad pāreja no iekšdedzes dzinējiem uz elektromotoriem notiek pakāpeniski, tas ID.3 var nospēlēt par labu.

    Pateicoties veiksmīgajam elektrisko agregātu izvietojumam un garākai riteņu bāzei, kas sniedzas gandrīz līdz Passat apmēriem, salonā ir vairāk vietas nekā mēs sagaidītu no C segmenta automašīnas. Tas attiecas gan uz priekšā sēdošajiem, kur starp abiem sēdekļiem ir iespaidīgs plašums, jo iztrūkst ierastā pārnesumu svira un rokasbremze, gan aizmugurējo sēdekļu rindu, kur vidū sēdošajam nebūs jāsamierinās ar kūkumu salona grīdā.

    Fakts, ka interjerā dažādu funkciju regulācija par 95% notiek tikai ar skārienjūtīgajām virsmām nepārsteidz, taču tas, ka panorāmas lūkas žalūzijas un aizmugures logu atvēršanai jānospiež skārienvirsma – tas jau ir solis ceļā uz fizisko slēdžu epilogu. Šeit pat nav nepieciešams izmantot pogu auto iedarbināšanai. Vienkārši atver durvis, ieslēdz D pārnesumu brauc!

    Volkswagen investējis daudzus miljardus eiro ID. sērijas izstrādē, tomēr ar to bijis nedaudz par īsu, lai ID.3 sarūpētu augstvērtīgus salona apdares elementus. Tas īpaši attiecas uz durvju apdari un paneli, kas ir T-Cross krosovera līmenī. Tiesa, ja raugāmies uz Tesla elektroauto montāžas kvalitātes standartiem, tad Volkswagen nav nemaz tik sliktās pozīcijās.

    Golf salonā mūs pārņēma mājīguma sajūta, savukārt ID.3 interjers vairāk atgādina braucošu aplikāciju. Kopumā sajūta ir ļoti brīva – liels plašums un neierasts gaišums. Vērtējot no funkciju vadības viedokļa, vienīgās taustāmās lietas ir 10 collu ekrāns un rotējoša pārnesumu svira, kas piestiprināta pie miniatūriskā instrumentu paneļa.

    Bagāžnieka ietilpība ir līdzvērtīga Golf hečbekam (385 litri) un šeit ir speciāli izveidots nodalījums uzlādes kabeļu novietnei.

    Apskata turpinājums:

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē