Aprīkojums
GR Sport ir dārgākā no piecām krosovera modifikācijām, uzreiz iegūstot plašu aprīkojumu. Opciju vidū ir elektriski regulējams vadītāja sēdeklis, stūres un sēdekļu apsilde, navigācijas sistēma, LED lukturi ar adaptīvo stara regulāciju (gaismas kūlis tiek pavērsts braukšanas virzienā), aklās zonas uzraugs, auto atvēršana un aizvēršana neizņemot atslēgu no kabatas un citi labumi. JBL audiosistēma būs par papildus maksu – 830 eiro.
Jāatgādina, ka, braucot atpakaļgaitā, skats pa aizmugures logu drīzāk atgādina lūkošanos caur šaujamlūku, tāpēc mūs neizbrīna fakts, ka bāzes aprīkojumā iekļauta atpakaļskata kamera. Bez tās patiesi neiztikt.
Kā visi C-HR, arī GR Sport versija aprīkota ar jaunāko Toyota Safety Sense versiju – aktīvās drošības tehnoloģijām, kas paredzēts sadursmju novēršanai vai to seku mazināšanai visdažādākajās satiksmes situācijās. Dažādu uzraugu šeit netrūkst – sadursmes novēršanas sistēma, krustojuma izbraukšanas palīgs, joslas ieturēšanas asistents -, taču nedrīkst aizmirst pašu galveno.
Pirms esam uzsākuši kustību, piesprādzēties.
Dažu sekunžu vilcināšanās radīs tik spalgu brīdinājuma signālu, ka par jūsu aizmāršību dzirdēs arī blakus automašīnā braucošie. Drošība pirmajā vietā!
Tas kalpo kā mierinājums tiem, kuriem šķita, ka Volkswagen Tiguan un Peugeot modeļu brīdinājuma signāli ir skaļi.
C-HR GR Sport 1,8 Hybrid sākumcena ir 32 250 eiro, bet 2,0 litru versija maksās no 34 250 eiro. Līdz marta beigām abām modifikācijām pieejama samazināta cena – attiecīgi 28 700 un 29 850 eiro.
Apskata turpinājums: