Tehnika
Regulējumu izmaiņas veiktas arī balstiekārtā un stūres iekārtā, sagatavojot to dinamiskākai braukšanas manierei. Vasaras sezonā to varēs izjust īpaši, jo Continental Premium Contact 6 riepas ne tikai palielina priekšējās ass saķeri līkumos, bet ir arī vieglākas nekā līdzšinējās 18 collu riepas, vienlaikus nepalielinot rites pretestību.
Patīkami, ka pat ar 19 collu diskiem C-HR nav kļuvis neizturami ciets arī uz grants ceļa, šajā aspektā bieži vien grēkojot citiem auto ražotājiem.
Tāpat kā citas C-HR modifikācijas, arī GR Sport pieejams tikai ar priekšpiedziņu un automātisko transmisiju (elektriski kontrolētu variatoru jeb e-CVT), bet dzinēju izvēle sastāv gan no 122 zirgspēku 1,8 litru hibrīda, gan 2,0 litru hibrīda agregāta, kas attīsta 184 ZS. Salīdzinot abus hibrīdmotorus, pirmais ļaus ietaupīt puslitru degvielas uz 100 km, taču 184 ZS versija GR Sport emblēmai piestāvēs īpaši.
Būdams dinamiskāks, atsaucīgāks, klusāks un gandrīz tik pat ekonomiskāks kā 1,8 litru hibrīds, tas veiksmīgi sevi pierāda ikdienas satiksmē un nerada šaubas par apdzīšanas manevru iespējām.
Novērojām, ka C-HR pedāļu reakcija uz mūsu darbībām prasīs nelielu adaptācijas laiku no vadītāja. Vairākkārt sevi pieķērām situācijā, kad uzsākot priekšējie riteņi izslīdēja uz slapjā seguma, bet, samazinot ātrumu, nobremzējām par strauju. Tas nav trūkums, drīzāk īpatnība, kuru diezin vai jutīsiet jau pēc pirmās nedēļas.
Jāpierod arī pie tā, cik viegli un nemanāmi 2,0 litru hibrīds uzņem ātrumu. Ja neesat radis periodiski uzraudzīt spidometru, ātruma pārsniegšana ir visai neizbēgama. Iekšdedzes dzinējam apklustot, C-HR visai ievērojamu distanci prot veikt elektriskajā režīmā un pārsniegt pilsētā noteikto ātruma ierobežojumu šādā klusumā ir vienkāršāk par vienkāršu. Tas gan būtiski neatsauksies uz degvielas patēriņu – mūsu testā krosovers patērēja vien 6,5 l/100km. Braucot pilsētā, būs iespējams izpildīt arī ražotāja noteikto normu, kas ir par litru mazāka.
Apskata turpinājums: