Dizains un praktiskums
Salīdzinot ar Karoq un Kodiaq, jaunais Kamiq vizuāli vēl joprojām atgādina Škoda, taču tas piedzīvojis izmaiņas. Augstāk novietotie LED dienasgaitas lukturi ir sašaurināti, bet zemāk esošā optika horizontāli pagarināta. Tāpat šis ir pirmais modelis ar dinamiskajiem pagriezieniem kā priekšā, tā arī aizmugurē. Kamiq ir nedaudz lielāks par saviem platformas biedriem – 4,24 metru garums, 1,55 m augstums un 1,79 m platums. Tas nozīmē, ka nedaudz vairāk milimetru ieguvusi arī riteņu bāzē.
Tāpat kā Scala un Superb modeļiem, arī Kamiq aizmugures vāku rotā hromēts Škoda uzraksts. Atverot bagāžnieku, skatam paveras mantu nostiprināmie tīkli, kas neviļus atgādina murdu zvejas laikā. Bagātīgais tīklojums gādās par līdzi paņemot lietu stabilitāti, ļaujot nostiprināt pat pavisam mazu bagāžu.
Citi lasa
Viens no pārsteigumiem ir Kamiq salona kvalitāte. Jau iepriekš esam norādījuši uz vairāku konkurentu nepilnībām šajā faktorā, taču čehs ar šo uzdevumu itin labi pratis tikt galā – lielākoties šeit izmantoti mīksti un patīkami materiāli. Līdzīgi kā Kodiaq RS un Superb, arī Kamiq pieejami praktiskie Simply Clever piederumi , piemēram, durvju aizsargmalas (150 eiro).
Jau Superb testā uzsvērām, cik ļoti čehiem padodas radīt auto, kas no ārpuses atgādina klasisku segmenta pārstāvi, bet iekšienē slēpj iespaidīgu plašumu un brīvo telpu. Kamiq pagarinātā riteņu bāze ļauj ērti justies ne tikai priekšā, bet arī aizmugurē. Vieta aizmugurējo pasažieru kājām ir lielāka nekā T-Cross vai Arona. Ja negrasāties doties garā ceļojumā, šeit būs rūme pat trim pieaugušajiem, taču mēs iesakām izvēlēties 2+2 formātu.
Aizmugurējā sēdekļa bīdīšanas funkcija šeit nav pieejama, tāpēc bagāžnieka ietilpība tiek saglabāta konstantā apmērā – 400 litri. Salīdzinājumam ar Karoq, tas ir par 121 litru mazāk, bet vienlīdzīgi ar Arona un T-Cross.
Testa turpinājums: