Eksterjers & interjers
Enyaq organiski iekļaujas Škoda klāstā, taču tā dizains pievērš garāmgājēju uzmanību vairāk nekā citi čehu modeļi, kurus esam testējuši. Līdzvērtīgus skatienus izpelnījās vien Superb, taču arī tikai tādēļ, ka apkārtējie ikkatrā Superb saredz netrafaretas policijas iespējamību.
Iespējams, ka šoreiz būtisku lomu spēlē artic silver virsbūves krāsojums, tomēr Enyaq dizains runā pats par sevi, turklāt dzīvē auto izskatās lielāks nekā bildēs. Taisnas līnijas, Matrix LED lukturi priekšā, dinamiskā optika aizmugurē, lieli riteņi un masīvs dekoratīvais režģis. Cilvēkus tas ieintriģē.
Pateicoties paaugstinātajai viduskonsolei, panelī integrētajam instrumentu panelim un mazajai automātiskās transmisijas svirai, kas atrodas tur, kur esam raduši to redzēt, salons izskatās klasiskāks nekā ID.4 apvidniekā. Tradicionālāka pieeja varētu kalpot kā vēl viens mazais solītis, kas palīdzētu veikt pāreju no iekšdedzes spēkratiem uz elektroauto. Ja izprotam skārienjūtīgo virsmu atrašanās vietas un to darbību, Enyaq interjers nesagādā kultūršoku. Drīzāk varam sajusties kā IKEA viesistabas interjera stendā.
Toties durvju apdarē gan manāmi ekstravagantāki risinājumi. Piemēram, durvju rokturis, kas uzreiz nepārliecina ar potenciālo ilgmūžību.
Akumulatora ietilpība nosaka Enyaq aprīkojuma līmeni. Izvēloties mazāko bateriju, tam pienāksies pamata komplektācija ar 10 collu centrālo ekrānu. Gan vidējai, gan dārgākai versijai paneļa augšdaļā atradīsies jau masīvs 13 collu displejs, kas izskatās pēc miniatūriska platekrāna televizora. Klimata kontrole integrēta displejā un plašākiem iestatījumiem var piekļūt ar īsceļa palīdzību, kas līdz ar citām fiziskajām pogām novietots zem ventilācijas lūkām.
Interesants jaunievedums ir paplašinātās realitātes funkcija – navigācijas sistēmas norādes tiek projicētas uz vējstikla. Tuvojoties krustojumam, attiecīgajā virzienā uz stikla tiks rādītas bultiņas. Jo tuvāk pagrieziens, jo lielākas kļūs bultiņas. Tas ir kaut kas no videospēlēm!
Kā ierasts arī jaunākajos Volkswagen modeļos, standarta USB ligzdas aizstātas ar USB-C pieslēgvietām.
Salons ir ļoti ietilpīgs un par to īpaši priecāsies aizmugures pasažieri. Vieta galvai un kājām ir pārpārēm. Bagāžnieka ietilpība sasniedz 585 litrus un zem grīdas atradīsies vieta gan dažādām sīklietām, gan uzlādes kabelim.
Apskata turpinājums: