Uzlāde & patēriņš
Elektroauto iegādi prātīgi būtu izskatīt, ja pie mājas vai darba varat veikt uzlādi, kamēr ar auto nebraucat. Piedzīvojumus ātrās uzlādes stacijās aprakstījām jau Audi e-tron Sportback testā, tāpēc 50 kW stacijas labāk izmantot vien situācijās, kad citu alternatīvu nav. Palielinoties elektroauto skaitam, rindas pie šīm stacijām nemazināsies.Ar vienu uzlādi šādā režīmā var nobraukt aptuveni 300 km. Tas ir vairāk nekā pietiekami, tomēr psiholoģiski ir grūti sagremot, ka WLTP rādītājos redzami 510 km.
No 12% līdz ieteicamajiem 80% ātrajā uzlādes stacijā akumulatoru uzpildījām stundā un desmit minūtēs. Katra minūte mums deva 3–4 nobraukuma kilometrus.
Aktivizējot ekonomisko režīmu un samazinot braukšanas ātrumu uz šosejas līdz atļautajiem 90 km/h (kas jau robežojas ar kopējās satiksmes plūsmas traucēšanu), patēriņš bija aptuveni 21,9 kWh/100 km, bet, ar aktivizētu “B” rekuperācijas režīmu, tikām arī līdz 20,6 kWh/100km. Piedomājot pie braukšanas manieres, varētu dabūt vēl mazāku patēriņu un nedaudz siltākā laikā nobraucamā distance varētu sasniegt 400 km.
Apskata turpinājums: