Gaita
Spāņu asinis vienmēr piešķīrušas Leon modelim azartiskāku temperamentu, veidojot nelielu kontrastu ar daudzpusīgo un lielākoties miermīlīgo Golf. Runa nav tikai par ārišķīgo muskuļu tonusu, bet arī automašīnas gaitu.
Leon sniedz iespēju hečbeku padarīt pēc iespējas azartiskāku, bet ne tik, lai atņemtu godu hot hatch pārstāvjiem. FR versijā ietilpstošos 18 collu diskus ar 225/40 riepām papildina dinamiskā sporta balstiekārta, kas ne tikai pazemina klīrensu, bet arī sniedz iespējas izvēlēties kādu no vairākiem braukšanas režīmiem.
Kombinācijā ar 1,5 litru eTSI benzīna turbomotoru, kas attīsta 150 ZS, tiek garantēts jautri pavadīts laiks, dodot iespēju veikli lavierēt starp citiem satiksmes dalībniekiem vai zemu iegulties līkumā. Stūre ātrākā slalomā kļūst stingrāka, bet septiņpakāpju DSG automātiskā transmisija pat bez mūsu līdzdalības pietiekami ilgi ļauj uzturēties augstos motora apgriezienos pat bez mūsu iesaistes.
Citi lasa
Taisnības labad gan jāsaka, ka Golf bez īpašas sporta pakotnes uz ceļa uzvedās ļoti pārliecinoši un paklausīgi, demonstrējot līdzīgu veiklību ar lielāku komforta līmeni.
Ikdienas lietošanai šāds disku, riepu un balstiekaŗtas salikums var izrādīties nedaudz par šerpu, jo dinamiskajā režīmā ikviens ceļa nelīdzenums liks par sevi manīt, nemaz nepieminot vilciena vai tramvaja sliežu pārejas, kas noteiks drīzu vizīti pie fizioterapeita. Tā vietā labāk izvēlēties komforta režīmu vai Xcellence aprīkojuma līmeni ar 17 collu diskiem.
Apskata turpinājums: