Interjers
Interjerā valda minimālisms, dažkārt vedinot uz domām, ka Seat vairāk cenšas aizgūt no Audi nekā no Volkswagen. Sportisko auru palīdz uzturēt FR pakotnes elementi – sarkanie diegi uz stūres un recaro sēdekļiem.
Atceroties to, ka Golf 8 sevi pozicionēja kā digitalizācijas vēstnesi šajā segmentā, Leon nepaliek ēnā. Klimata kontrole ar ierastajiem fiziskajiem slēdžiem pilnībā pārcēlusies uz 10 collu multimediju ekrānu, zem displeja atstājot vien temperatūras regulācijas īsceļus ar īpašām slīdjoslām. Temperatūras regulācija brauciena laikā problēmas nerada, taču, lai mainītu gaisa plūsmas intensitāti, nāksies izmantot displeju.
To, vai tas ir ērtāk, jāspriež katram vadītājam pēc saviem ieskatiem, bet digitālāk tas noteikti ir. Kopumā gan jāteic, ka Golf multimediju sistēma izveidota intuitīvāk – dažu funkciju izvēlņu atrašana mums prasīja krietni ilgāku laiku nekā sāncenšiem.
Turpinot vilkt paralēles ar VW interjeru, kur digitālais instrumentu panelis vizuāli ir sapludināts ar multimediju ekrānu, Seat saglabājis abus displejus atstatus vienu no otra. Tas ir vispārpieņemts standarta risinājums, kas nevienu neizbrīnīs, taču par pārsteiguma elementu šeit nav aizmirsts. Sākot no durvīm, visapkārt priekšējam panelim vijas LED apgaismojums, kas šoreiz ir netipiski tuvu vējstiklam, radot telpiskuma efektu. Arī aklās zonas brīdinājums tiek attēlots nevis spogulī, bet gan durvīs iebūvētajā apgaismojumā. Kārtējais drosmes plusiņš Leon rīcībā.
Salīdzinot ar Golf, spāņu hečbeks ir nedaudz lētāks, taču šie ietaupījumi nav veikti uz interjera apdares rēķina. Durvju augšpusē esošie materiāli ir mīksti un to pašu var teikt arī par paneļa redzamo daļu. Ja mums būtu dota viena iespēja ko mainīt interjerā, burvju nūjiņa tiktu pavērsta pret miniatūrisko automātiskās pārnesumkārbas sviru. Ar tās dizainu un formu esam jau apraduši Golf un Octavia modeļos, taču šeit izmantots plastmasīgs materiāls, kas nedz skatam, nedz taustei nav patīkams.
Apskata turpinājums: