Brauciens
Tiem, kuri pieraduši pie stūres atrasties zemā sēdpozīcijā, Zoe uzreiz neļaus ērti iejusties. Šeit sēdeklis novietots augstu, burtiski liekot sēdēt uz baterijas – šo paaugstinājumu var fiziski redzēt ar acīm tiklīdz atvērsiet durvis. Sēdēšana mazajā Zoe dažbrīd atgādina atrašanos krosoverā.
Braukšanas prieku, ko sagādā elektroauto, nebūs iespējams noķert ar klasisko automašīnu. To īpaši var attiecināt uz paātrinājumu, kas ir tūlītējs un lineārs. Šis nav Porsche Taycan, tomēr pirmos 50 km/h tas sasniedz ātrāk nekā vairums to iekšdedzes auto, kurus mēs līdz šim uzskatījām par sportiskiem.
0–100 km/h paātrinājums ilgst 7,1 sekundi, bet līkumos Zoe jūtas pārliecinošāk, nekā sākotnēji varētu šķist. To īpaši var novērot apļveida krustojumos, kurus iespējams izbraukt neierasti ātri. Brīdī, kad klasiskā iekšdedzes auto priekšējie riteņi jau izslīdētu, franču hečbeks tikai turpina uzņemt tempu, zemajam smaguma centram palīdzot Zoe noturēties iecerētājā trajektorijā. Jautri!
Citi lasa
Kā pienākas elektroauto, arī šis ir ļoti kluss. Vienīgā skaņa, ko Zoe izdvesīs būs baznīcas zvanam līdzīgs kluss gongs, pārvietojoties nelielā ātrumā. Uz šosejas būs dzirdams pretvēja troksnis, bet radio to visai ātri spēs nomākt.
Viena nianse, ko vērts paturēt prātā – Zoe maksimālais braukšanas ātrums ir 140 km/h. Protams, Latvijas apstākļiem šis ir pilnībā pietiekams rādītājs, tomēr, apdzenot garāku kravas auto sastāvu, kādam tas var sagādāt negaidītu pārsteigumu.
Līdzās D pārnesumam atrodas arī B jeb braking braukšanas režīms. Šajā brīdī tiek palielināts bremzēšanas spēks, līdz ko noņemat kāju no gāzes pedāļa. Ja mehāniskajai transmisijai jāizmanto trīs pedāļi, bet automātiskajai divi, tad visai droši var teikt, ka Zoe gadījumā viss, kas nepieciešams pilsētas apstākļos ir viens pedālis. Pierodot pie visai straujās ātruma samazināšanas, bremžu pedāli tikpat kā varam neizmantot, vienlaikus uzkrājot enerģiju akumulatorā.
Apskata turpinājums: