Tehnika
Renault šo sauc jau par trešās paaudzes Zoe. Vizuāli to salīdzinot ar pirmatnējo modeli, kas nāca klajā 2012. gadā, mums rodas aizdomas, ka šeit drīzāk runa ir par elektromotora un akumulatora paaudzēm, nevis paaudžu maiņu klasiskajā izpratnē. Dizaina jaunievedumus atstājot otrajā plānā, Zoe laika gaitā ievērojami attīstījis elektrisko komponenšu arsenālu. Sākotnējā 65 kW jauda tagad palielināta līdz 100 kW jeb 135 ZS. Lētākie Zoe pieejami ar 80 kW elektromotoru.
Tāpat teju trīskāršota ir arī akumulatora kapacitāte, palielinot to no 22 līdz šī brīža 52 kWh, kas tik mazā auto ir iespaidīgs rādītājs. Svarīgi, ka evolūcijas procesā baterijas izmērs būtiski nav mainījies, tādejādi negatīvi neietekmējot salona ietilpību. Ietekme uz svaru gan ir neizbēgama. No 1500 kg elektroauto pašmasas, 326 kg sver tieši akumulators.
Saskaņā ar WLTP datiem, Zoe spēj veikt līdz 395 km distanci, kas ir ievērojami labāk nekā Mini Cooper SE demonstrētie 200 km, pārspējot arī Peugeot e-208 noteiktos 340 km.
Akumulatora uzlādei piemērotas būs gan ātrās uzlādes stacijas ar jaudu līdz 50 kW, gan maiņstrāvas uzlādes iespējas, izmantojot mājas kontaktligzdu vai paātrinātās uzlādes stacijas ar jaudu līdz 22 kW.
Uzlādes ilgums:
- No mājas rozetes (2,3 kW, vienfāzes 10A) – 34 stundas un 30 minūtes
- No Wallbox (3,7 kW, vienfāzes 16A) – 16 stundas un 10 minūtes
- No Wallbox (7,4 kW, vienfāzes 32A) – 9 stundas un 25 minūtes
- 11 kW uzlādes stacija (trīsfāzu 16A) – 6 stundas
- 22 kW uzlādes stacija (trīsfāzu 32 A) – 3 stundas
- 50 kW uzlādes stacija (līdzstrāva) līdz 80% – 1 stunda un 10 minūtes.
Apskata turpinājums: