Dzinēji
Līdzšinējo 2,4 litru motoru aizstājis modernāks agregāts. Lai atbilstu arvien striktākiem emisiju standartiem, L200 tiek komplektēts ar 2,2 litru DI-D tiešās iesmidzināšanas dīzeļdzinēju, kas aprīkots ar SCR (Selective Catalytic Reduction) jeb selektīvās katalītiskās redukcijas sistēmu, kontrolējot kaitīgo NOx apjomu. Vienkāršiem vārdiem sakot, motors ir videi draudzīgāks. Lai šī sistēma varētu darboties, nepieciešams AdBlue šķidrums, kas tiek izsmidzināts uz izplūdes gāzēm. Šķidruma uzpildes tvertne paslēpta zem atsevišķas lūkas, līdzās degvielas uzpildei.
Tiklīdz būs vajadzīga šķidruma papildināšana, par to vēstīs indikators instrumentu panelī. Ar tukšu AdBlue bāku gan neiesakām izbraukt, jo ražotāji šo sistēmu uztver ne tikai kā rekomendāciju, bet gan obligātu nepieciešamību, tāpēc rezultāts var būt līdzīgs kā iztukšotai degvielas tvertnei – auto vairs nebūs iespējams iedarbināt.
Citi lasa
Četrcilindru motors attīsta 150 ZS, kas ir par 30 zirgspēkiem mazāk nekā iepriekš, tomēr šajā segmentā noteicošāks raksturlielums ir griezes moments, kas palicis nemainīgs. Pie 1750 motora apgriezieniem minūtē L200 sasniedz 400 Nm – iepriekšējais L200 attiecīgo griezi sasniedza pie 2500 apgr./min.
Neraugoties uz jaudas samazinājumu, auto kļuvis smagāks. Pašmasa sniedzas no 1970 līdz 2035 kg, bet pilna masa no 3010 – 3110 kg. Ar tukšu kravas kasti L200 ļauj netraucēti iekļauties kopējā satiksmē, pietiekami veikli paātrinoties arī apdzīšanas manevra gadījumā. Vidējais degvielas patēriņš būs aptuveni 10 l/100km.
Motoru iespējams sajūgt ar sešpakāpju mehānisko transmisiju vai jauno sešpakāpju automātu. 6AT pieejams arī sporta režīms, sniedzot iespēju mainīt pārnesumus gan ar pārnesumkārbas sviru, gan pie stūres ar lāpstiņām. Grūti gan spriest, cik lielai daļai iepriekšējo L200 īpašnieku trūka šāda opcija, lai tā kļūtu par papildinājumu jaunajam modelim.
Priekšteču tehniskā izturība pikapu segmentā vēsturiski bijis ļoti būtisks aspekts, nosakot pircēju izvēli. Tiklīdz kāda no iepriekšējām modeļu paaudzēm paguvusi sabojāt šo reputāciju, klientus pie jaunā modeļa atgriezt ir grūti. Kamēr daži sāncenši ir piedzīvojuši šādus kritienus, L200 sevi allaž pierādījis kā izturīgs darbarīks, japāņu tehnikai parādot sevi tikai no labākās puses.
Testa turpinājums: