Gaita
Lai nodrošinātu maksimālu veiktspēju smagos apstākļos, viens no būtiskākajiem pamatprincipiem pikapu balstiekārtā vēsturiski bijušas atsperlāgas, savukārt virsbūves apakšā jāaatrodas rāmja konstrukcijai. Nekas nav mainījies arī 40 gadus pēc pirmā L200 ražošanas – kravu vešanai paredzētā konstrukcija redzama arī šodien.
Brauciena laikā tas neizbēgami liek sajust saikni ar komerctransportu, pikapam viegli šūpojoties uz sliktākas kvalitātes ceļiem, Lai uzlabotu braukšanas komfortu, aizmugurē uzstādītas gan plakanatsperes, gan palielināta diametra amortizatori. Tā rezultātā gaita ir sabalansētāka nekā iepriekš – tiklīdz noslogosiet kravas kasti ar mantām, balstiekārtas darbība būs vēl patīkamāka.
L200 būs piemērots arī pilsētai. Manevriem šaurās ielās lieti noderēs gan vieglā stūre, gan klasē mazākais apgriešanās rādiuss – 5,9 metri. Salīdzinoši nelielās virsbūves dimensijas un daudzskaitlīgās palīgsistēmas neliks šķēršļus braucienam arī šaurās stāvvietas. Protams, ja 5,22 metrus garam auto spēsiet atrast vietu.
Testa turpinājums: