Brauciens
Uz ceļa MX-30 var kļūt pat visai jautrs. Protams, tam nepiemīt RX-8 vai MX sērijas izteikti sportiskais raksturs, taču tas ir komfortablāks nekā elektriskais Mini Cooper. Pateicoties 310 kg smagā akumulatora novietojumam, MX-30 sasniedzis izcilu 50/50 svara sadalījumu, kas palīdz tam tālu neatpalikt no tā, cik izveicīgs ir, piemēram, CX-3. Paātrinājums līdz 100 km/h ilgst 9,7 sekundes, bet maksimālais ātrums ir 140 km/h.
Viena lieta, kas jāņem vērā – uzsākt braukšanu uz apsniguša ceļa (īpaši to novērojām uz grants posmiem) būs visai problemātiski. Iespējams, ka vainojams ir momentānais griezes moments, kas tiecas automašīnu paātrināt pēc iespējas dinamiskāk pat ar niecīgu akseleratora pedāļa nospiešanu, veikli izspolējot riteņus.
Tikpat ticams šķiet skaidrojums par svara trūkumu uz priekšējās ass, tādejādi zūdot saķerei, līdzīgi kā tas ir automašīnām ar aizmugures piedziņu.
Zem dzinēja pārsega atrodas izmēros neliels elektromotors, kas vizuāli nešķiet smagāks par kārtīgu kartupeļu maisu. Ņemot vērā brīvo telpu, šeit noteikti varētu izveidot arī otru bagāžnieku. Šāda situācija radusies tāpēc, ka MX-30 nav gluži izstrādāts uz pilnīgi jaunas platformas. Tā vietā izmantota esošā CX-30 krosovera bāze, liedzot sasniegt maksimālo potenciālu.
Smilšu maisam priekšējā bagāžnieka vieta atrastos, tomēr MX-30 labāk būs piemērots izteiktai pilsētvidei, kur apledojums, sniegoti ceļa posmi un citi apgrūtinājumi pretim stāsies reti.
Testa turpinājums: