Dzinēji
Isuzu norāda, ka jaunais D-Max ir ekonomiskāks. Par dzinēja izvēli galva noteikti nebūs jālauza. Citviet pieejams ir 3,0 litru dīzelis, bet mūsu tirgū mazāks agregāts – 1,9 litru četrcilindru dīzeļdzinējs ar 163 zirgspēkiem un 360 Nm griezes momentu.
Lai arī šis varētu būt viens no vokālākajiem dīzeļdzinējiem, kādu iespējams nopirkt jauno auto tirgū, tas atbilst Euro 6D normām.
Strādīgo iekšdedzes motoru var savienot ar sešpakāpju mehāniku vai 6 automātisko transmisiju, vidējam patēriņam mierīgos apstākļos staigājot no 8 līdz 10 l/100km. Lai degvielas uzpilde nebūtu jāveic pārlieku bieži, D-Max ieguvis 76 litru degvielas tvertni.
Interesanti, ka nevienā no displejiem atlikušais nobraucamo kilometru skaits nekur nav atrodams, savukārt kilometrāža līdz AdBlue uzpildei instrumentu panelī gan ir pieejama. AdBlue tvertnes tilpums ir 14 litri.
Lasi tālāk: