Uz ceļa un bezceļā
Uzlabojumi jūtami stūres un balstiekārtas regulējumos. Pat bez piekrautas kravas kastes Isuzu uz šosejas jūtas sakārtots un stabils. Jā, šeit vēl joprojām aizmugurē ir atsperlāgas, taču tās neliks par sevi manīt. Jāuzteic arī izsvarojums – dzinējs novietots tuvāk kabīnei, uzlabojot tā gaitas īpašības.
Pikapu pievienotā vērtība un pamatfunkcija ir to darba spējas. Nešaubīgi var teikt, ka D-Max ir īstens darba zirgs. Tas spēj vilkt piekabi ar bremzēm līdz 3500 kg, kravnesība sasniedz 1000 kg, bet maksimālais pieļaujamais sakabes slodzes limits ir 350 kg. Lai atvieglotu vilkšanu – piekabes šūpošanās vadības sistēma ir standarta.
Uz šosejas D-Max sekmīgi iztiek ar aizmugures piedziņu. Lai piekabi aizvilktu arī līdz pašām tālākajām namdurvīm, D-Max ieguvis pieslēdzamu pilnpiedziņu, aizmugurējās ass diferenciāļa bloķētāju un pazeminātos ātrumus. Līdzās pārnesumu svirai atrodas slēdzis, kas kalpo kā piedziņas vadības svira – aizmugures piedziņa (2H), pilnpiedziņa (4H) un pilnpiedziņa ar pazeminātajiem pārnesumiem (4L).
Gadījumā, ja nav skaidrs, kuru piedziņas tipu izvēlēties, tad atliek vien palūkoties uz vadītāja saulessargu. Šeit atrodas visa nepieciešamā informācija – kad, kā un kur visu nepieciešamo ieslēgt. Lielākoties rūpju būs maz, jo D-Max lieliski ar vairumu grūtībām tiks galā paša spēkiem ar ieslēgtām elektriskajām sistēmām.
Lasi tālāk: