• Hyundai Tucson pirmais testa brauciens

    Auto testi
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    21. oktobris, 2019
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    5/7Dinamika un degvielas patēriņš

    Dinamika un degvielas patēriņš

    N Line pieejams tikai ar vienu dzinēju un šis gods tika uzticēts klāsta dinamiskākajam agregātam – 1,6 litru T-GDI turbomotoram, kas sajūgts ar septiņpakāpju automātisko transmisiju un pilnpiedziņu. Motors attīsta 177 zirgspēkus un 265 Nm griezes momentu, līdz 100 km/h ieskrienoties 9,1 sekundē.

    Šie ir rādītāji, kas raksturīgi vidējam ģimenes krosoveram, attālinoties no N Line rakstura. Ikdienas ritējumam motors būs pilnībā piemērots, ļaujot viegli iekļauties kopējā satiksmē, taču šī ir tā reize, kad auto dizains rada mānīgu priekšstatu par tā veiktspēju. Apdzīšanas brīdī sparīgāk nospiežot akseleratora pedāli, nesteidzīgo paātrinājumu pavada visai skaļa motora rēkoņa. Tiklīdz tahometra bultiņa noslīd līdz zemākam apgriezienu diapazonam, Tucson atkal kļūst pavisam mierīgs un kluss.

    Kas attiecas uz degvielas patēriņu, pēc īpaši nesteidzīgā ritmā aizvadīta testa brauciena instrumentu panelis vēstīja par 10,3 l/100km patēriņu.

    Testa brauciena turpinājums:

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē