Salons un ietilpība
Runājot par auto industrijas attīstību un tendencēm, fizisko slēdžu aizstāšana ar skārienjūtīgajiem ekrāniem ir vērtējama gan labā, gan sliktā nozīmē. Sliktā – salonā vairs nav fizisku slēdžu. Labā – salonā vairs nav fizisku slēdžu.
Saprotot šo triviālo patiesību, kurā modernisms cīnās ar ikdienas funkcionalitāti, Hyundai izvēlējies kombinēt augstu novietotu 8 collu skārienekrānu, kuram sānos pieejami dažādi īsceļi, ar viegli saprotamu klimata kontroles vadību. Nedaudz zemāk atrodas sleja sēdekļu apsildes un ventilācijas funkcijām, bet vēl stāvu zemāk novietotas USB un 12 V ligzdas un pat AUX savienojums, kas nemanāmi pazudis no industrijas skatuves.
Salonā ērti jutīsies arī pasažieri. Aizmugures sēdeklim iespējams regulēt atzveltnes slīpumu, padarot Tucson par ērtu sabiedroto garākam ceļojumam. Mantas šim mērķim varēs salikt bagāžniekā ar 513 – 1503 litru ietilpību, kas šajā segmentā ir ļoti labs rezultāts, nedaudz atpaliekot no Škoda Kodiaq. Testējot Čehijā ražoto SUV, toreiz mūs sajūsmināja atjautīgie Simply Clever risinājumi. Ar kreatīvām idejām nācis klajā arī Hyundai, atrisinot mūžseno problēmu – kur likt bagāžnieka pārvalku, kad tas nav nepieciešams. Tucson to iespējams novietot zem grīdas, nostiprinot tam paredzētajos punktos.
Testa brauciena turpinājums: