• Hyundai Tucson pirmais testa brauciens

    Auto testi
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    21. oktobris, 2019
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    2/7Salons un ietilpība

    Salons un ietilpība

    Runājot par auto industrijas attīstību un tendencēm, fizisko slēdžu aizstāšana ar skārienjūtīgajiem ekrāniem ir vērtējama gan labā, gan sliktā nozīmē. Sliktā – salonā vairs nav fizisku slēdžu. Labā – salonā vairs nav fizisku slēdžu.

    Saprotot šo triviālo patiesību, kurā modernisms cīnās ar ikdienas funkcionalitāti, Hyundai izvēlējies kombinēt augstu novietotu 8 collu skārienekrānu, kuram sānos pieejami dažādi īsceļi, ar viegli saprotamu klimata kontroles vadību. Nedaudz zemāk atrodas sleja sēdekļu apsildes un ventilācijas funkcijām, bet vēl stāvu zemāk novietotas USB un 12 V ligzdas un pat AUX savienojums, kas nemanāmi pazudis no industrijas skatuves.

    Salonā ērti jutīsies arī pasažieri. Aizmugures sēdeklim iespējams regulēt atzveltnes slīpumu, padarot Tucson par ērtu sabiedroto garākam ceļojumam. Mantas šim mērķim varēs salikt bagāžniekā ar 513 – 1503 litru ietilpību, kas šajā segmentā ir ļoti labs rezultāts, nedaudz atpaliekot no Škoda Kodiaq. Testējot Čehijā ražoto SUV, toreiz mūs sajūsmināja atjautīgie Simply Clever risinājumi. Ar kreatīvām idejām nācis klajā arī Hyundai, atrisinot mūžseno problēmu – kur likt bagāžnieka pārvalku, kad tas nav nepieciešams. Tucson to iespējams novietot zem grīdas, nostiprinot tam paredzētajos punktos.

    Testa brauciena turpinājums:

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē