Gaitas īpašības
Nevajag i10 uzskatīt tikai par pilsētas vardīti. Tiklīdz ieskrienaties līdz šosejas ātrumam, viena litra motors šo tempu notur bez piepūles, brīvi ripojot uz priekšu. Pat braucot ar ātrumu, kas tuvāks uz kaimiņzemju ātrgaitas šosejām, i10 pietiekami stabili turas uz ceļa, nekļūstot nedz pārlieku skaļš vai tramīgs. Tāpat šeit ir arī joslu asistents, pieskatot mūsu braukšanas stilu.
Iepriekšējās paaudzes modelis saņēma uzslavas par tā braukšanas īpašībām pilsētā un jaunais modelis ir šī stāsta turpinātājs. Apļveida krustojumus tas pieveic ļoti veikli, apkārtējā pārskatāmība ir laba un apgriešanā rādiuss mazs – 4,86 metri. Svarīgs faktors ir arī nelielais svars, tā pašmasa ir vien 883 līdz 969 kg. Vieglā stūres vadība un atpakaļskata kamera palīdzēs bez rūpēm manevrēt stāvvietās. Jā, 3,6 metrus gara auto novietošana būs bonuss iesācējiem un patīkama atpūta pieredzējušajiem.
Interesanti, ka sēžot pie i10 stūres, sajūta ir kā neliela krosoverā. Vadītāja sēdpozīcija ļauj viegli pārredzēt ceļu un justies augstāk nekā tas būtu standarta hečbekā. Jāņem vērā, ka stūri nav iespējams regulēt dziļumā, bet gan tikai augstumā. Balstiekārta dažos apstākļos var šķist nedaudz par cietu, taču stingrāks regulējums nozīmē labāku vadāmību un raksturu, pieveicot līkumus.
Testa turpinājums: