• Hyundai i10 pirmais brauciens

    Ekonomisks hečbeks
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    11. maijs, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    5/7Gaitas īpašības

    Gaitas īpašības

    Nevajag i10 uzskatīt tikai par pilsētas vardīti. Tiklīdz ieskrienaties līdz šosejas ātrumam, viena litra motors šo tempu notur bez piepūles, brīvi ripojot uz priekšu. Pat braucot ar ātrumu, kas tuvāks uz kaimiņzemju ātrgaitas šosejām, i10 pietiekami stabili turas uz ceļa, nekļūstot nedz pārlieku skaļš vai tramīgs.  Tāpat šeit ir arī joslu asistents, pieskatot mūsu braukšanas stilu.

    Iepriekšējās paaudzes modelis saņēma uzslavas par tā braukšanas īpašībām pilsētā un jaunais modelis ir šī stāsta turpinātājs. Apļveida krustojumus tas pieveic ļoti veikli, apkārtējā pārskatāmība ir laba un apgriešanā rādiuss mazs – 4,86 metri. Svarīgs faktors ir arī nelielais svars, tā pašmasa ir vien 883 līdz 969 kg. Vieglā stūres vadība un atpakaļskata kamera palīdzēs bez rūpēm manevrēt stāvvietās. Jā, 3,6 metrus gara auto novietošana būs bonuss iesācējiem un patīkama atpūta pieredzējušajiem.

    Interesanti, ka sēžot pie i10 stūres, sajūta ir kā neliela krosoverā. Vadītāja sēdpozīcija ļauj viegli pārredzēt ceļu un justies augstāk nekā tas būtu standarta hečbekā. Jāņem vērā, ka stūri nav iespējams regulēt dziļumā, bet gan tikai augstumā. Balstiekārta dažos apstākļos var šķist nedaudz par cietu, taču stingrāks regulējums nozīmē labāku vadāmību un raksturu, pieveicot līkumus.

    Testa turpinājums:

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē