Kopš Dacia Sandero laišanas tirgū 2008. gadā šī auto pārdošanas apjoms sasniedzis aptuveni 2,3 miljonus vienību, no kuriem trešdaļa pārdota Francijā, apliecinot to, ka gadu no gada šis modelis ir pirmā izvēle privātpersonu segmentā gan Francijā, gan citur Eiropā.
Ar drosmīgāku un mūsdienīgāku izskatu jaunais Sandero, līdzīgi kā tā priekšgājēji, turpina būt vienkāršs un pieejams, taču vienlaikus šis auto ir piedzīvojis arī neticamas pārvērtības – jauns dizains, jauns aprīkojums un jaunākās paaudzes ECO-G LPG vai benzīna dzinēji lielākai efektivitātei un zemākam degvielas patēriņam. Pateicoties CMF-B platformai, ir uzlabota mašīnas salona ietilpība un kvalitāte, kā arī komforta līmenis un braukšanas pieredze, ko sniedz šis automobilis.
Papildus L’argus žurnāla piešķirtajam Gada auto 2021 titulam Sandero ir ieguvis arī citus apbalvojumus visā Eiropā, tostarp Lielbritānijā, kur žurnāls What Car? šim auto piešķīris Gada auto titulu, kā arī Francijā, kur Sandero saņēmis Automobile Awards balvu Labs pirkums, un Rumānijā – Gada auto.
"Nupat tirgū tika palaists jaunais Sandero, un tā mērķis ir turpināt iepriekšējo paaudžu veiksmes stāstu, līdz šim pārdodot gandrīz 2,3 miljonus vienību. Tādējādi katru gadu šis auto turpina būt populārākā izvēle privātpersonu segmentā gan Francijā, gan citur Eiropā. Kā pirmais Dacia transportlīdzeklis, kurš izmanto Alianses CMF-B modulāro platformu, vienlaikus saglabājot uzticību Dacia personībai, jaunais Sandero vairāk nekā jebkad iepriekš atbilst klientu vajadzībai veikt gudrus pirkumus. Turklāt tituls Gada auto apliecina mūsu darbu un nostiprina mūsu vīziju, ka izdevīgu cenu ir iespējams apvienot ar mūsdienīgu un pievilcīgu automašīnu. Jaunais Sandero tam ir lielisks piemērs,” norāda Deniss Le Vots, Dacia izpilddirektors.