Tehnika & brauciens
Par pamatu izmantojot jau pārbaudītus Renault tehniskos mezglus, Sandero ieguvis arī tos pašus 1,0 litra dzinējus, kas pieejami Clio un citos franču zīmola modeļos.
Bāzes versija iegūs 65 ZS atmosfērisko trīscilindru motoru. Tam seko tāda paša tilpuma 90 ZS turbomotors, bet dārgākais būs 100 zirgspēku 1,0 litra benzīna motors, kuram jau no rūpnīcas uzstādīta LPG autogāzes iekārta. To izmēģinājām Duster braucienā un novērtējām par labu esam.
Svarīgs elements, kas nebija un vēl joprojām nav pieejams Duster, taču jau drīz būs redzams hečbekā – papildus piecu un sešu pakāpju mehāniskajai pārnesumkārbai būs pieejama arī CVT automātiskā transmisija. Budžeta auto un vēl ar automātu – sen bija laiks! CVT būs pieejams sasaistē ar 90 ZS versiju. 130 ZS modifikācija, kas pieejama Clio hečbekā, šeit nav pieejama. Diezin vai pēc tās būtu pieprasījums, ņemot vērā Sandero budžeta auto konceptu.
Atmosfēriskās versijas paātrinājums ir gaužām lēns (16,7 s), tāpēc ieteicams lūkoties turbomotora versijas virzienā (11,7 s). Pat piecu cilvēku sastāvā hečbeks spēs veikt pietiekami veiklu apdzīšanas manevru un ļaus izmantot ieskriešanās joslas, lai sasniegtu satiksmes plūsmas ātrumu. Vidējais patēriņš būs aptuveni 6 l/100km.
Pateicoties paaugstinātajam klīrensam, auto tiek pāri arī lielākiem pauguriem bez liekas aizķeršanās. Pretvēja un rites trokšņi pieskandinās salonu lielākā ātrumā, liekot nedaudz paaugstināt balss toni sarunu laikā, taču tas nebija nekas tāds, kas mūs pārsteigtu.
Balstiekārta vērsta uz komfortu, tāpēc par sportiskām gaitas īpašībām jāaizmirst. Labi, ka Sandero gadījumā uz to jau sākotnēji neviens neliek cerības, tāpēc nevienam nav vilšanās.
Apskata turpinājums: