Aprīkojums & cena
Duster sākumcena ir 11 810 eiro, kas ir pat mazāk nekā lētākajam Renault Clio. Par to iespējams iegūt bāzes jeb Access versiju, kurā ietilpst:
- Vadītāja un pasažiera drošības spilveni;
- Sānu drošības spilveni;
- Stabilitātes kontrole (ESC);
- Palīgs braukšanas uzsākšanai slīpumā (HSA);
- 16 collu tērauda diski;
- Elektriski regulējami priekšējie logi;
- LED dienasgaismas.
Maldīgi uzskatīt, ka auto industrijas proletariātam pienākas vien pats iztikas minimums. Kāpjot augšā pa aprīkojuma līmeņiem, virs Essential un Comfort versijām atrodas bagātīgākā no tām – Prestige. Šeit ietilpst viss ikdienai nepieciešamais. 17 collu vieglmetāla diski, gaisa kondicionieris, aklās zonas sensors, atpakaļskata kamera, navigācijas sistēma, distances sensori, kruīza kontrole un citas ekstras. Par papildus maksu var iegūt sēdekļus ar ādas apdari un apsildi, bezatslēgas piekļuvi un pat daudzskatu kameru, ļaujot centrālajā displejā atsevišķi aplūkot automašīnas priekšu, aizmuguri vai sānus.
Izvēloties 1,0 litra TCe 100 ZS benzīna versiju, Prestige aprīkojums maksās tikai 15 160 eiro. Mūsu izmēģinātā LPG versija par 230 eiro dārgāk, bet pilnpiedziņas 1,5 dCi dīzeļdzinēja modifikācija – 19 200 eiro. Maksimāli aprīkots Duster atrodas cenu kategorijā, kurā vairāki krosoveri nespēj pat iekļauties ar bāzes modeli, nemaz nerunājot par aprīkojuma bagātību vai pilnpiedziņas pieejamību. Lūk, ko nozīmē, kad autoražotājs neliek pārmaksāt par zīmola vārdu.
Pircēju lojalitāte tika iemantota jau pirmajā paaudzē. Ne velti lietoto auto sludinājumos Duster atrodams reti – pircēji to uzticami turpina lietot. Vienīgais budžeta klases kompromiss ir drošības aprīkojums, kas šeit ieturēts pavisam minimāls.
Apskata turpinājums: