Ar vairāk nekā 400 km sniedzamību un iespēju uzpildīt ūdeņradi mazāk nekā trīs minūtēs jaunais Citroën ë-Jumpy Hydrogen ir rītdienas elektrisko vieglo komercauto klāsta vēstnesis. Plānots, ka viss Citroën vieglo komercauto (LCV) klāsts tiks elektrificēts līdz 2021. gada beigām: ë-Jumpy jau tiek plaši izmantots, savukārt My Ami Cargo, ë-Berlingo Van, ë-Jumpy Hydrogen un ë-Jumper tirgū nonāks šā gada otrajā pusē.
Jaunā, praktiskā modeļa darbības diapazons ir vairāk nekā 400 km (atbilstoši WLTP standartam), un visas trīs oglekļa šķiedras tvertnes, kurās ūdeņradis tiek glabāts 700 bāru spiedienā līdzās gaitas baterijai zem priekšējiem sēdekļiem, var uzpildīt trīs minūtēs.
ë-Jumpy Hydrogen ir pilnībā elektrisks automobilis, un to darbina divi enerģijas avoti: 45 kW degvielas šūnu sistēma, kas elektrības ražošanai izmanto trīs cilindriskās tvertnēs uzpildītu un 700 bāru spiedienā uzglabātu ūdeņradi, un 10,5 kWh gaitas akumulators, kas kalpo kā rezerves enerģijas avots 50 kilometru nobraukšanai, kad ūdeņraža krājumi ir izsmelti.
Ūdeņradis ir un paliek šī transportlīdzekļa galvenais sniedzamības nodrošinātājs, savukārt akumulators tiek pieslēgts tikai pārejas fāzēs, piemēram, straujas paātrināšanās brīžos vai kalnainā apvidū, kur nepieciešama papildu jauda. Baterija daļu enerģijas atgūst auto bremzēšanas laikā, tomēr pietiekams pastāvīgais lādiņš tai automātiski tiek nodrošināts ar elektrību, ko ģenerē degvielas šūnas.
Ja nepieciešams, ë-Jumpy Hydrogen akumulatoru var uzlādēt arī elektromobiļu uzlādes stacijās, izmantojot visparastāko kabeli. Pirmie ë-Jumpy Hydrogen, kas būs pieejams divās versijās – L2 (4,95 m) un L3 (5,30 m), klientu autoparkiem tiks piegādāti 2021. gada rudenī.