Jauna paaudze – jauna identitāte
Citroen prātīgi izanalizējis situāciju auto industrijā, galdā liekot vairākus trumpjus vienlaikus. Auto industrijas šī brīža džokers – C4 no hečbeka pārtapis par krosoveru. Virsbūves siluets atgādina SUV kupejas veidolu, kādu esam raduši sastapt premium segmentā, taču skaidrs ir viens – trešajā paaudzē tas ielecis vispieprasītākajā lauciņā.
C4 priekšējā dizainā var vilkt paralēles ar C3, C4 Cactuss un Berlingo modeļiem, taču aizmugurē redzamās LED lukturu gaismu spēles un stiklu sadalošais spoileris nodrošina unikalitāti.
Sānu sargi jeb Airbumps, kas kļuva par C4 Cactus firmas zīmi, esošajos modeļos laika gaitā nomainīti pret mazāk pamanāmām uzlikām durvju apakšējā daļā.
Citi lasa
Kopumā C4 saglabājis pietiekami kompaktus izmērus, lai ikdienā tas būtu gana ērts, savukārt paaugstinātais klīrenss ļaus šķērsot arī vairākus desmitus centimetru dziļus meža ceļu peļķes.
C4 salonā uzreiz pamanām ekstru, ko neatminamies redzējuši pat luksusa automašīnās, kurās auto vadīšana tiek uzticēta šoferim, kamēr jūs aktīvi rokaties biržu un akciju tirgos savā planšetdatorā. Apple un Samsung planšetdatoriem priekšējā panelī integrēts izvelkams turētājs, kas pieejams par papildus 30 eiro. Mūs gan dara bažīgus tas, ka avārijas gadījumā gaisa drošības spilvens mūs padarīs par pirmajiem mērķiem gaisā lidojošajai, iemīļotajai planšetei.
Brīdī, kad vēlaties atpūsties no tehnoloģijām, planšeti var ievietot speciāli tam paredzētā lādītē turpat zem montāžas punkta. Patiesībā atvērtā veidā šī lādīte kalpo arī kā vieta, kur novietot dzēriena glāzes, jo standarta izmēra krūzītes, kas pieejamas ceļmalas DUS, ir pārāk īsas centrālajam glāžu turētājam.
Krūzītes vāciņš ātri vien saskrāpēs glancēto virsmu, tāpēc dzēriena baudītājiem vēlams izvēlēties garāku termokrūzi vai vismaz XL izmēra krūzītes. Toyota automašīnās šim nolūkam paredzēts plastmasa elements, kas palīdz izveidot dubulto dibenu mazā izmēra krūzītēm. Šeit, iespējams, to palaidām garām.
Kas attiecas uz ierīču izvietojumu, paneļa augšdaļā atrodas 10 collu skārienekrāns, bet zemāk klimata kontrole ar vecā stila fiziskajiem slēdžiem. Interesanti, ka aiz stūres novietotais instrumentu panelis atgādina miniatūrisku mājas kinozāli ar tā saucamo backlight jeb fona apgaismojumu.
Virsbūvei pieejami septiņi dažādi krāsu toņi, turpretim salonā kopējā noskaņa gan ir netipiski piezemēta un visapkārt redzama tikai tumšas krāsas apdare. Piedāvājumā ir sešas interjera krāsu kombinācijas, tomēr piecas no tām būs pelēcīgas vai tumšas, turklāt tas attiecas vien uz sēdekļiem un durvju apdari, nevis paneli.
Esam pieraduši, ka Citroen interjerā redzami spilgti elementi un dažādas krāsu spēles, piemēram, kā tas bija C4 Cactuss vai pat praktiskajā Berlingo. Varbūt Citroen vēlas pateikt, ka C4 kļuvis pieaudzis? Šāds apgalvojums pilnībā atbilstu apdares standartiem, jo šis ir viens no kvalitatīvākajiem Citroen saloniem, kādā nācies sēdēt. Pircēji to novērtēs.
Konkrētās automašīnas aprīkojumu aprakstīsim nedaudz vēlāk, taču uzreiz vēlamies minēt, ka interjera pelēcības mazināšanai C4 ļoti piestāvētu panorāmas lūka, kas pelēcīgajā salonā ielaistu dienas gaismu. Šāda ekstra maksās 1050 eiro.
Apskata turpinājums: