Abonē SANTA+ un saņem astrologa prognozi savam nākamajam gadam!
ABONĒT!
  • Audi Q7 pirmais brauciens

    Septiņas sēdvietas
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    18. februāris, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    3/6Ģimenes auto

    Ģimenes auto

    Lai pilnvērtīgi izmēģinātu septiņvietīgu pilnpiedziņas SUV, katrā sēdvietu rindā būtu jāiesēdina vismaz pa pasažierim un jādodas tālākā braucienā ārpus pilsētas. Protams, neaizmirstot arī faktu, ka uz aizmugures vāka atrodas quattro uzraksts ar visām tā ietverošajām īpašībām un leģendām.

    Trešajā sēdekļu rindā ierūmējot bērnu sēdeklīti un atvēlot šo telpu mazākajam pasažierim, devāmies uz Vidzemes ziemeļaustrumiem. Galapunkts – Stāmerienas muiža. Vairāk nekā 400 km distance pierādīja, ka Q7 ir lielisks veids, kā ģimenei ceļot biznesa klasē. Pie stūres tiešām varat sajusties kā pilots, jo aizmugurē sēdošie ir visai tālu no jums un apkārt valdošo plašumu aizpilda dažādi digitālie ekrāni, kuros redzami braukšanas dati, navigācija, multimediju izvēlnes un citi labumi.

    Testējot elektrisko e-tron, jūsmojām, ka tas kā karsts gludeklis slīd pāri grants ceļu trepei un citiem nelīdzenumiem. Iedobes un mūsu ceļu pampaki, kas standarta balstiekārtas izvestu no pacietības, e-tron itin nemaz nesatricināja. Šeit rezultāts ir visai līdzīgs, lai neteiktu identisks. Komforta režīmā piekare veiksmīgi paveic visu melno darbu un pasažieriem nemanāmi tiek galā ar bedrēm. Tas viss neraugoties uz 21 collas diskiem. Jāpiemin arī aizmugurējās ass stūrēšana, kas palīdz piecmetrīgajam kuģim nedaudz vieglāk dreifēt pilsētas satiksmē, savukārt auto tuvumā esošos objektus ērti var uzraudzīt 360 grādu kamerā.

    Mazākais pasažieris novērtēja aizmugures telpu un plašumu, pie stūres sēdošā vidējā paaudze atzinīgi izteicās par Q7 vadāmību un degvielas patēriņu (8,5 l/100km), bet otrajā sēdekļu rindā sēdošie seniori novērtēja mīksto gaitu – īkšķis uz augšu! Jāpiezīmē gan, ka zem otrās sēdekļu rindas sānu sēdekļiem būtu jāatrodas papildus paklājiņiem, lai iekāpjot aizmugurējā rindā netiktu sasmērēts salons, apgrūtinot grīdas kopšanu.

    Trešajā sēdekļu rindā var iesēsties arī pieaugušie, taču uz pirmo rindu komfortu nevajadzētu cerēt. Ja vēlaties vest mājās lielgabarīta priekšmetu, aizmugures sēdekļus iespējams elektriski ielaist grīdā, taču pat ar paceltām atzveltēm šeit būs vieta vairākiem iepirkumu maisiem. Nolaižot otrās un trešās sēdekļu rindas atzveltnes, kopējā bagāžas telpa būs 2050 litri, bet ar piecām sēdvietām 865 litri.

    Par quattro bezceļu spējām Q3 un e-tron modeļos bijām pārliecinājušies smilšu trasē jau iepriekš. Kamēr vienam otram konkurentam jāpadomā kā pareizi saslēgt elektroniskās sistēmas un pilnpiedziņu, Audi lielākoties jau automātiskajā režīmā tiek galā ar uzdevumiem. Atskaitot dažus meža ceļus, kas lielākoties būtu pieveicami arī ar augsta klīrensa un priekšpiedziņas auto, Q7 karjeros nedzinām, taču esam pārliecināti, ka, braucot ar prātu nevis emocijām, no bezceļiem tiksiet laukā.

    Testa turpinājums:

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē